فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو جدید یک کمپانی فرانسوی ژاپنی

عصر خودرو : کمپانی اینفینیتی از معرفی محصول جدید خود در نمایشگاه بین المللی خودروسازان «مونتری» خبر داده است.

معرفی خودرو جدید یک کمپانی فرانسوی ژاپنی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از مهر، کمپانی infiniti شرکت خودروساز فرانسوی ژاپنی است که به‌ عنوان زیر مجموعه‌ ای از شرکت رنو و نیسان، تولید خودروهای لوکس این شرکت را برعهده دارد. این کمپانی به معرفی مدل جدیدی از سدان Q70 با نام « 2016 Infiniti Q70 Premium Select Edition» در نمایشگاه بین المللی امسال در مونتری خواهد پرداخت.

    مدل جدید 2016 Infiniti Q70 Premium Select Edition برخلاف سایر مدل های ویژه که معمولا با اعمال تغییرات قابل توجهی مواجه می شوند، اصلاح یا ارتقاء چشمگیری نداشته است. این خودرو به جای تغییرات فنی مهم یا جبران معایب گذشته با ارتقاء جزئی در ظاهر خودرو روبرو شده تا بر زیبایی این محصول افزوده شود.

    از بارزترین تغییرات محصول جدید کمپانی اینفینیتی می توان به پایین آمدن بدنه خودرو اشاره کرد. رینگ های مدل جدید Premium Select Edition از اندازه 20 اینچی برخوردار خواهند شد. حلقه های برنزی که با تزئیات کروم تیره در هم آمیخته شده اند، زیبایی بیشتری را به این محصول بخشیده اند. از دیگر تغییرات اعمال شده در این محصول می توان به سپر عقب جدید و همینطور شکل متفاوت درب صندوق عقب اشاره کرد.

    Infiniti

    علاقه مندان بین دو نوع تزئینات داخلی با نام های  Graphiteو  Stone حق انتخاب دارند. هر دو مدل از تو دوزی چرم semi-aniline و رویه سقفی از جنسی شبیه جیر و تزئینات داخلی آلومینیوم برخوردار شده اند.

    Infiniti

     این محصول احتمالا با موتورهای 3.7 لیتری V6 و 5.6 لیتری V8 در دو مدل دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد. اما در پایان باید گفت، این محصول برخلاف سایر محصولات اینفینیتی شاسی بلند نخواهد بود. « 2016 Infiniti Q70 Premium Select Edition» در حالی در نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد که هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر نشده است.

    Infiniti

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو