فونیکسریمکسبهتام

کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد

عصر خودرو- قابل اعتمادترین خودروهای جهان عنوانی است که هرساله در پی یک تحقیق جامع از سوی موسسه آمریکایی کانسیومر ریپورتز (consumer reports) به بهترین برندهای این بخش اعطا می‌گردد و امسال هم پس از انتشار با استقبال بالای مخاطبان حوزه خودرو و البته حواشی بسیاری همراه شده است.

کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از هفت صبح ،  این گزارش که از طریق گفتگو با 500 هزار نفر در یک بسته کامل تهیه شده، از آن جهت قابل استناد است که اطلاعات آن از افرادی که در سال‌های اخیر در بازار آمریکا اقدام به خرید خودرو کرده‌ و تجربه واقعی استفاده از اتومبیل‌های جدید را داشته‌اند جمع‌آوری شده و ناشی از گفتگوهای دقیق و وجوه آماری بارز است. هفت صبح قبلا گزارش‌های سال 2018 و سال 2017 این موسسه در خصوص قابلیت اطمینان به برند را منتشر کرده است. اینجا می‌توانید هفت نکته از گزارش قابلیت اطمینان مشتریان خودروها در سال 2019 (car reliability owner satisfaction) موسسه کانسیومر ریپورتز را که در نهایت رای به برتری کیفی خودروهای تویوتا/لکسوس داده است بخوانید.

    1
    باورش سخت است اما فرزند روی دست پدر بلند شده و تویوتا روی دور باطل سقوط افتاده است. لکسوس که در گزارش سال قبل رتبه‌ای پایین تر از تویوتا داشت و دوم بود، امسال با داشتن 6محصول در لیست خودروهای مورد ارزیابی، موفق شد با کسب نمره 78 از 100، بهترین عملکرد ممکن را در جهان از خود بروز دهد. شاسی‌بلند آفرودر، لوکس و متوسط GX هم بالاترین سطح رضایتمندی را در بین خودروهای لکسوس به خود اختصاص داده است.
    2
    در کمال تعجب شش برند اول این گزارش کیفی متعلق به برندهای آسیایی حاضر در بازار خودرو آمریکا است. پس از لکسوس این تویوتا، مزدا، سوبارو، کیا و اینفنیتی هستند که با کسب نمرات 76، 69، 65، 61 و 61 همگی در وضعیت سبز قرار داشته و بهترین عملکرد ممکن را از خود بروز داده‌اند ضمن اینکه هیوندای هم با کسب نمره 57، بالاتر از پورشه، نیسان و مرسدس بنز دهمین برند قابل اعتماد مشتریان است.

    3
    دو برند آلمانی آئودی و ب.ام.و با کسب نمرات 60 و 58 ضمن کسب رتبه‌های هفتم و هشتم موفق شدند ارزش‌های خود را اثبات کنند. جالب است که بهترین خودرو آئودی از نظر مشتریان شاسی‌بلند Q5 و بهترین خودرو ب.ام.و از این نظر اتومبیل برقی I3 است.

    4
    چهار برند لوکس و نیمه لوکس پورشه، جنسیس، آکورا و مرسدس بنز هم به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه‌های 11، 12، 13 و 17 میانه جدول را به خود اختصاص داده‌ند. نکته جالب رشد 6پله‌ای آکورا زیربرند لوکس هوندا است.
    5
    اتومبیل‌های آمریکایی عمدتا رتبه‌های متوسط رو به پایین را کسب کرده‌اند. متاسفانه فورد، بیوک، لینکلن، دوج، جیپ ، شورلت ، کریسلر، جمس و رام رتبه های هیجدهم تا بیست و ششم را به دست آورده‌اند تا مشخص شود خریداران آمریکایی ابدا به برندهای بومی خود اعتماد ندارند.

    6
    در کمال تعجب، بدترین عملکرد ممکن از نظر قابلیات اطمینان متعلق به سه برند خوشنام تسلا، کادیلاک و ولوو است که با کسب کمترین امتیازات ممکن، جزو قعرنشینان جدول بوده و به ترتیب 32، 32 و 22 امتیاز کسب کرده‌اند.

    7
    مزدا با 9پله صعود رکوردار بهترین عملکرد امسال است. این خودروساز ژاپنی که به ساخت اتومبیل‌های ارزان اما زیبا و مهیج مشهور است، کمترین امتیاز ممکن را برای کراس‌اور کوچک CX-3 به دست آورده ضمن اینکه بهترین عملکرد را در بین خودروهای این برند رودستر مهیج MX-5 میاتا داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو