فونیکسریمکسبهتام

رفع نقاط حادثه‌خیز محور چرام - باشت اقدامی بزرگ در هفته دولت

عصر خودرو : فرماندار شهرستان باشت گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز محور چرام - باشت اقدامی بزرگ در هفته دولت برای مردم این شهرستان است.

رفع نقاط حادثه‌خیز محور چرام - باشت اقدامی بزرگ در هفته دولت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس،  سید مسعود حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت پنج طرح عمرانی در شهرستان باشت با اعتباری افزون بر 83 میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

    وی در خصوص طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی این شهرستان در هفته دولت افزود: این طرح‌ها در حوزه راه و شهرسازی، منابع طبیعی، ورزش و جوانان خواهد بود.

    فرماندار باشت افزود: در حوزه منابع طبیعی یک طرح رسوب‌گیری ملاتی به نمایندگی از چند طرح افتتاح خواهد شد که با توجه به خشکسالی‌های اخیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت نیز به این مهم توجه خاصی دارد.

    حسینی افزود: افزایش ضریب ایمنی جاده‌های شهرستان با توجه به خسارات جانی و مالی از دیگر موارد مورد توجه دولت است که در همین راستا پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز محور باشت – چرام جهت افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و رفاه و آسایش مردم افتتاح خواهد شد.

    وی افتتاح طرح‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت برشمرد و افزود: سوق دادن جوانان به سمت ورزش و سلامتی از برنامه‌های مهم دولت است و طرح‌های مهمی در شهرستان در حال اجرا است.

    وی گفت: در همین راستا زمین چمن مصنوعی یکی از روستاهای شهرستان به نمایندگی از چند طرح افتتاح خواهد شد.

    فرماندار شهرستان باشت با بیان اینکه شهرستان باشت برای رسیدن به نقطه واقعی جایگاه خود در میان سایر شهرستان‌های استان نیاز به توجه ویژه دارد، افزود: برای نمونه در بخش کشاورزی شهرستان باشت ظرفیت‌های زیادی دارد که لازم است برای تحقق کشاورزی نوین اعتبارات لازم به کشاورزی این شهرستان تزریق شود.

    حسینی تصریح کرد: باشت برای توسعه به ایجاد صنایع بزرگ و کوچک هم نیاز دارد که لازم است مسئولان استانی برای رونق کار و تولید به این شهرستان در حوزه صنعت توجه بیشتری داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو