فونیکسریمکسبهتام

حادثه مرگبار در کارناوال عروسی

عصر خودرو : یکی از سرنشینان روی لبه پنجره خودروی یاد شده نشسته و با توجه به سرعت بالا، این خودرو با میله های سمت راست پل نیروگاه برخورد می کند و منجر به سقوط این فرد به پایین پل می شود.

حادثه مرگبار در کارناوال عروسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: حرکات نمایشی راننده پژو پارس و بی احتیاطی یکی از سرنشینان آن، باعث سقوط این سرنشین به پایین پل و فوت وی شد.

    سرگرد حمید عرب با اشاره به حادثه بامداد امروز در شهر قم، افزود: در این حادثه خودروهای همراه کارناوال عروسی بدون توجه به تذکرهای مکرر پلیس، اقدام به حرکات نمایشی و خطرناک کردند و با توجه به اینکه راننده پژو پارس در حالت طبیعی نبود، منجر به حادثه تلخ سقوط یکی از سرنشینان شد.

    وی اضافه کرد: یکی از سرنشینان روی لبه پنجره خودروی یاد شده نشسته و با توجه به سرعت بالا، این خودرو با میله های سمت راست پل نیروگاه برخورد می کند و منجر به سقوط این فرد به پایین پل می شود.

    وی با بیان اینکه مسیر و نرده های پل نیروگاه کاملا استاندارد است، تصریح کرد: رعایت نکردن قوانین و همچنین انجام حرکات خطرناک و نمایشی، این حادثه تلخ را به وجود آورد و عده ای را عزادار کرد.
    به گفته عرب، با رسیدن نیروهای امدادی، این فرد به بیمارستان منتقل شد و متاسفانه فوت کرد.

    وی با تاکید بر برخورد جدی و قاطع پلیس با اخلال گران نظم و امنیت، گفت: بارها به کارناوال های عروسی تذکر داده ایم که به هیچ عنوان معبر و خیابان که مسیر تردد وسایل نقلیه دیگر است را مسدود نکنند.

    وی با بیان اینکه متاسفانه گاهی شاهد انجام اینگونه اقدام ها از سوی خانواده ها نیز هستیم، اضافه کرد: بیشترین نارضایتی شهروندان استان قم از کارناوال های عروسی به خاطر مسدود کردن معابر است که باعث آزار و اذیت شهروندان و همچنین اختلال در انجام ماموریت وسایل امدادی می شود.

    جانشین رییس پلیس راهور با اشاره به اینکه اقدام های پیشگیرانه و برخوردهای پلیس باعث کاهش انسداد معابر شده است، تاکید کرد: در صورت مشاهده بیرون آوردن دست یا سر توسط سرنشینان خودروها، پلیس علاوه بر جریمه خودروهای متخلف به توقیف آنها اقدام می کند.

    عرب خاطرنشان کرد: پارسال نیز برخورد شدید یک موتورسوار همراه کارناوال عروسی با یک خودروی سواری در یکی از معابر قم باعث فوت وی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو