فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۰۶۳»

استنشاق هوای آلوده عامل مرگ سلولی و پیری زودرس است

عصر خودرو : یک متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه بدن برای سوخت و ساز به هوا نیاز دارد, گفت: آلودگی هوا یا وجود عوامل مخرب در هوا، سلول‌های بدن را به سمت خفگی سوق می‌دهد و عامل مرگ سلولی و پیری زودرس است.

استنشاق هوای آلوده عامل مرگ سلولی و پیری زودرس است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حمیدالله افراسیابیان متخصص طب سنتی اظهار کرد: انسان‌ها با هم تفاوت‌هایی دارند که خیلی قابل توجه هستند.

    حفظ سلامتی به شناخت طبیعت بدن

    به گفته وی شناختن طبیعت بدن به افراد کمک می‌کند تا بتوانند با بیماری‌ها, مشکلات خودشان راحت‌تر کنار بیایند همچنین در حفظ سلامتی افراد بسیار موثر است.

    این متخصص طب سنتی افزود: اگر دقت کرده باشید, خانواده چند فرزند دارند هر کدام با وجود اینکه سر یک سفره غذا مصرف می‌کنند ولی از نظر اخلاقی بسیار با یکدیگر متفاوت هستند یکی درون گراست و دیگری برون گرا.

    افراسیابیان ادامه داد: چرا برخی افراد سریع لاغر می‌شوند و برخی دیگر در مقابل کاهش وزن بدنشان به شدت واکنش نشان می‌دهد, حتی برخی افراد به سرعت چاق می‌شوند و مقاوتی در برابر کاهش وزن نشان می‌هند.

    وی گفت: برخی افراد با مصرف یک قرص مسکن دردش بهتر می‌شود ولی برخی دیگر چند عدد قرص دردشان را بهتر نمی‌کند.

    این متخصص طب سنتی ادامه داد: امروزه بحث سبک زندگی یا شیوه زندگی به طور جدی در تمام کشورها و تمامی جوامع مطرح است.

    افراسیابیان بیان داشت: چرا امروزه زندگی‌ها با مشکلات زیادی همراه است چرا افراد در سنین میانسالی دچار بیماری‌هایی مانند  آلزایمر یا دردهای مفاصل و .... می‌شوند. طب سنتی قادر به پاسخ گویی تمام این سوالات است.

    امروزه سبک زندگی در تمام جوامع سرلوحه مباحث بهداشتی و پزشکی قرار دارد

    وی بیان کرد: امروزه سبک زندگی در تمام جوامع سرلوحه مباحث بهداشتی و پزشکی قرار دارد. طب علمی است که سلامت را نگه دارد و چون سلامت را از دست برود, سلامت را به آنان باز می‌گرداند. طب سنتی عامل حفظ سلامت است.

    این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: آب و هوا هوایی که ما تنفس می‌کنیم در سوخت و ساز سلول‌ها بسیار تاثیر گذار است و در فعل و انفعالات بدن بسیار موثر است. آلودگی هوا یا وجود عوامل مخرب در هوا سلول‌های بدن را به نوعی خفگی سوق می‌دهد و عامل مرگ سلولی و پیری زودرس است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو