فونیکسریمکسبهتام

تصادف کامیون با شش خودرو درتهران یک کشته و سه مجروح برجاگذاشت

عصر خودرو : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تصادف یک دستگاه کامیون کمپرسی با شش خودرو دیگر یک نفر کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

تصادف کامیون با شش خودرو درتهران یک کشته و سه مجروح برجاگذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی روز شنبه  افزود: در ساعت 1:53 بامداد امروز حادثه تصادف چندین دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران بعد از سه راه سیمان به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سنگین از دو مسیر مخالف به این محل اعزام شدند.
    وی با بیان اینکه ترافیک سنگینی ناشی از این تصادف جاده را فرا گرفته بود افزود: با توجه به اینکه آتش نشانان از دو مسیر مخالف به محل اعزام شدند خیلی سریع به محل حادثه رسیدند.
    ملکی گفت: در این حادثه یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل مقداری از ضایعات و زباله بدلایل نامشخص با چهار خودروی پراید و دو دستگاه خودروی پژو 405 برخورد از مسیر منحرف و در نهایت پس از برخورد با بلوک های وسط بزرگراه در محل واژگون می شود.
    وی با بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل تعدادی از سرنشینان این خودروها که در محل گرفتار شده بودند را نجات داده افزود: در این حادثه یک خانم به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کند و دو خانم و یک آقا نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل می شوند.
    ملکی گفت: آتش نشانان کامیون کمپرسی را با استفاده از جرثقیل سنگین به حالت اولیه منتقل کرده و شش خودرو دیگر را به مکان امن هدایت کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط