فونیکسریمکسبهتام

وقتی فراری برلینتا چرخ جدید به پا می کند!

عصر خودرو: برای فراری F۱۲ برلینتا رینگ های آلیاژی تِرَک اِسپکت که دارای ۱۰ بازو است انتخاب شده که در ترکیب با کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، این هیولای سیاه رنگ را به یکی از زیباترین برلینتاهای موجود تبدیل کرده اند.

وقتی فراری برلینتا چرخ جدید به پا می کند!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، فراری F12 برلینتا به خودی خود یک سوپراسپرت تمام عیار و وحشی محسوب می شود و نیازی به ارتقا یا به روز رسانی خاصی برای بهبود ظاهر یا عملکرد خود ندارد. در حقیقت، طراحی ظاهری این خودرو به قدری زیبا و جذاب است که با اسپویلر یا فیبر کربن بیشتر شاید این زیبایی طبیعی را از دست بدهد. اما کاهش ارتفاع و به کارگیری رینگ هایی جدید می تواند ایده خوبی برای هرچه جذاب‌تر ساختن فراری F12 برلینتا باشد. شرکت تولید چرخ ADV.1 این ایده را به مرحله اجرا درآورده و بدون خدشه وارد کردن به زبان طراحی فراری F12 برلینتا با انتخاب مجموعه رینگی مناسب برای این خودرو و همچنین کاهش ارتفاع، هرچه بیشتر بر زیبایی های آن افزوده است. این گونه به نظر می رسد فراری F12 برلینتا همانند کوسه ای گرسنه آماده حمله است.

برای فراری F12 برلینتا رینگ های آلیاژی تِرَک اِسپکت که دارای 10 بازو است انتخاب شده که در ترکیب با کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، این هیولای سیاه رنگ را به یکی از زیباترین برلینتاهای موجود تبدیل کرده اند. برای چرخ های جلو رینگ هایی در ابعاد 9.5×21 اینچ و برای چرخ های عقب رینگ هایی با ابعاد 13×22 اینچ در نظر گرفته شده اند. این رینگ ها با تایرهای عملکرد بالا احاطه شده اند.

شاید تنها چیزی که بیش از طراحی ظاهری فراری F12 برلینتا ADV.1 شما را تحت تاثیر قرار دهد، غرش پیشرانه قدرتمند این خودرو باشد. فراری F12 برلینتا به پیشرانه 6.3 لیتری تنفس طبیعی 12 سیلندر خورجینی مجهز است که توانایی تولید 730 اسب بخار نیرو و 690 نیوتن متر گشتاور را دارد و تا پیش از معرفی لافراری قدرتمندترین خودرو جاده ای فراری بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم