فونیکسریمکسبهتام

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد

اجرای طرح ایمن‌سازی محور شاهین‌دژ به میاندوآب

عصر خودرو: فرماندار شاهین‌دژ از اجرای طرح ایمن‌سازی محور شاهین‌دژ به میاندوآب خبر داد.

اجرای طرح ایمن‌سازی محور شاهین‌دژ به میاندوآب
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، حسین عباسی اظهار داشت: محور شاهین‌دژ به میاندوآب یکی از محورهای کوهستانی و پرحادثه به شمار می‌رود که در این راستا بهبود وضعیت این محور در دست اقدام است.

    وی با اشاره به اجرای طرح ایمن‌سازی محور شاهین‌دژ به میاندوآب، تصریح کرد: در قالب اجرای طرح ایمن‌سازی محور شاهین‌دژ به میاندوآب، نقاط پرحادثه مورد اصلاح و اقدامات زودبازده انجام می‌گیرد.

    فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه در این خصوص سه نقطه حادثه‌خیز محور شاهین‌دژ به میاندوآب به زودی اصلاح خواهد شد، افزود: برای اصلاح این سه نقطه یک هزار و 360 میلیون ریال تخصیص یافته است.

    این مسئول با بیان اینکه در راستای ایمن‌سازی حورهای مواصلاتی این شهرستان تلاش می‌شود، کاهش میزان تصادفات و مرگ و میر ناشی از تصادفات را مورد اکید قرار داد و افزود: در این راستا نیازمند کمک مردم و سایر مسئولان هستیم.

    عباسی راه مناسب را زمینه توسعه منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: وجود راه مناسب یکی از مهمترین موضوعات مهم و اساسی و یکی از دغدغه‌های مسئولان بخش راه و شهرسازی این شهرستان است.

    وی بر بهبود وضعیت راه‌های روستایی این شهرستان نیز تاکید کرد و ادامه داد: راه‌های روستایی شهرستان شاهین‌دژ نیز نیازمند توجه جید مسئولان است که برای این منظور نیازمند اعتبارت ویژه‌ای هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط