فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه تاکسیرانی شهری عنوان کرد

ایجاد مشکلات برای رانندگان در اثر توزیع نامطلوب سهمیه سوخت

عصر خودرو: رئیس اتحادیه تاکسیرانی شهری گفت: توزیع نامطلوب سهمیه سوخت ناوگان دیزلی مشکلاتی برای رانندگان حمل و نقل بارهای درون شهری به وجود می‌آورد.

ایجاد مشکلات برای رانندگان در اثر توزیع نامطلوب سهمیه سوخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مسعود طیبی ظهر امروز در کار گروه تاکسیرانی همایش تخصصی معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهرهای کشور که به میزبانی شهرداری قم برگزار شد، از حمل و نقل عمومی به عنوان یک شاخه تخصصی در جامعه جهانی یاد کرد و افزود: حضور نیروهای کارشناس و متخصص در کنار مدیران سازمان‌های تاکسیرانی یکی از نیازهای مدیریت جامع در کلانشهرهاست، به همین علت در جذب نیرو مشکلاتی برای برخی از شهرها به وجود دارد.

    وی با بیان اینکه جابه جایی مدیران سازمان‌های تاکسیرانی باید با دقت بیشتری انجام شود، تاکید کرد: توزیع نامطلوب سهمیه سوخت ناوگان دیزلی مشکلاتی برای رانندگان حمل و نقل بارهای درون شهری به وجود می‌آورد.

    رئیس اتحادیه تاکسیرانی شهری با اشاره به اینکه مطالعات جامع حمل و نقل نمی‌تواند در خدمات‌رسانی به مردم تاثیر چندانی داشته باشد، گفت: فاصله زمانی بسیاری در تصویب، اجرا و استفاده از مطالعات جامع حمل و نقل وجود دارد که این موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است.

    وی خاطرنشان کرد: اجرای مطلوب ابلاغیه لزوم سازماندهی حمل و نقل بار درون شهری به سازمان تاکسیرانی می‌تواند دستاوردهای اقتصادی بسیاری برای سازمان‌های تاکسیرانی داشته باشد و با توجه به اینکه حمل و نقل برون شهری بسیاری از درآمدهای خود را از حمل و نقل بارها به دست می‌آورد، مدیران سازمان‌های شهری نیز نباید نسبت به استفاده از این ظرفیت بی‌توجه باشند.

    طیبی از ساماندهی 150 هزار خودرو ناوگان دیزلی کشور در اتحادیه تاکسیرانی شهری خبر داد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طبق مصوبه هیئت وزیران باید سوخت خودروی مشمول را تابع مقدار پیمایش آن به رانندگان ارائه دهد و سهمیه سوخت در حالت کشوری و اضافی تابع کارکرد است، در صورتی که این امر سبب می‌شود ناوگان دیزلی شهری از سهمیه سوخت عملکردی تا زمان راه‌اندازی و پیاده‌سازی سنجش عملکرد پیمایش ناوگان برخوردار نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو