فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش:

۱۴ درصد دانش‌آموزان از سرویس مدارس استفاده می‌کنند

عصر خودرو : مدیر کل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴ درصد از دانش‌آموزان کشور از سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی استفاده می‌کنند.

۱۴ درصد دانش‌آموزان از سرویس مدارس استفاده می‌کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی اصغر احمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل انجمن اولیا و مربیان ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر بین نهادهای آموزش و پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی، خواستار توجه کافی و لازم به رعایت رفتارهای تربیتی در سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی شد.

    احمدی گفت: باید توجه کافی و لازم به تربیت نسل آینده از سوی انسان‌های بالغ و عاقل و میانسال صورت گیرد و یکی از مسائل مهم دانش‌آموزی، دقت لازم و بازنگری تربیتی در رفتارها و رفت و آمدهای فرزندان و دانش‌آموزان ما است، بنابراین باید در سرویس‌های دانش‌آموزی به استانداردها و رفتارهای مناسب عوامل دست‌اندرکار توجه کافی صورت گیرد و پیوسته مد نظر باشد.

    وی افزود: در حال حاضر بیش از 14 درصد از دانش‌آموزان کشور از سرویس حمل و نقل  دانش‌آموزی استفاده می‌کنند و به سمتی حرکت می‌کنیم که ساماندهی خوبی در مورد سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط