فونیکسریمکسبهتام

واژگونی خودرو پراید در کوهرنگ پنج مصدوم برجای گذاشت

عصر خودرو : رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ملارد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۸۸ هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت گذاری شده است.

واژگونی خودرو پراید در کوهرنگ پنج مصدوم برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران، محبوب اکبری رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ملارد اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون، بخش عمده‌ای از معابر این شهر زیر پوشش آسفالت گذاری قرار گرفته است.

    وی افزود: پخش 9 هزار و 900 تن آسفالت در مساحتی بالغ بر 88 هزار متر مربع ، موید حجم وسیع طرح انجام شده در خیابان‌ها و معابر این شهر است و در آینده نیز این روند استمرار خواهد داشت.

    اکبری عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های ساختمان شورای شهر ملارد از سوی مدیریت شهری با 2 هزار و 500 متر مساحت در 5 طبقه، از دیگر پروژه‌هایی است که به مرحله بهره‌برداری رسید.

    رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ملارد، یادآور شد: احداث بازار روز دلناز شهر ملارد در مساحتی به وسعت 21 هزار متر مربع و در سه طبقه از دیگر پروژه های عمرانی به شمار می رود که عملیات احداث ْآن با هدف تسهیل توزیع مواد غذایی برای شهروندان این منطقه در اولویت قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط