فونیکسریمکسبهتام

پلیس راهورتهران:

خودروهای فاقد برچسب سرویس طرح مدارس ۴۰۰ هزار ریال جریمه می شوند

عصر خودرو : رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروهایی که به صورت غیرمجاز و فاقد برچسب سرویس مدارس اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند ۴۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.

خودروهای فاقد برچسب سرویس طرح مدارس ۴۰۰ هزار ریال جریمه می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا،  سردارسید تیمور حسینی روزدوشنبه در آیین رونمایی از برچسب طرح سرویس مدارس افزود: سرویس دهی رانندگان بدون برچسب سرویس مدرسه تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده پلیس مشمول جرایم رانندگی خواهند شد.
    وی گفت: با تمهیدات پلیس راهور سال گذشته تخلفات در این حوزه کمتر از 10 درصد بود و امسال نیز با اعمال جریمه 40 هزار تومانی برای خودروهایی که به صورت غیرمجاز و بدون برچسب سرویس مدرسه تلاش می شود تا آمار آن کاهش یابد.
    سردار حسینی افزود: امسال عزم خود را جزم کرده ایم که با وفاق و تعامل بیشتر با دستگاه های مرتبط درسال تحصیلی جدید به مراتب بهتری نسبت به سال 93-94 در حوزه جابجایی دانش آموزان داشته باشیم.
    وی با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته، سال بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل و ترافیک مدارس بود تصریح کرد: سه ویژگی بارز در سرویس مدارس و حمل و نقل وجود دارد که در بحث آموزش با انسجام بسیار خوب تمامی رانندگان این حوزه در محیط های مناسب مورد آموزش های استاندارد قرار گرفتند.
    سردار حسینی نحوه نظارت در خصوص برچسب و کارنامه تاکسیرانی را از وظایف پلیس راهور دانست و گفت: محصول دو بحث آموزش استاندارد و نظارت بر کارنامه تاکسیرانی در سال گذشته تحصیلی ثمره شیرینی داشت و آن نداشتن آمار تصادف در بحث سرویس مدارس بود.
    وی دو اصل راننده و وسیله نقلیه را شاخصه های شناسنامه سرویس مدرسه عنوان و تاکید کرد: سرویس مدرسه باید مدارکی را که قانون گذار تعیین کرده از جمله معاینه فنی، بیمه نامه معتبر ، بیمه سرنشین داشته باشد و در بکارگیری راننده سرویس مدرسه باید نکاتی چون برخورداری از سلامت جسمی و روحی و مواردی مانند سن و سال و تاهل مد قرار گیرد.
    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: امسال محدوده زوج و فرد توسط دوربین کنترل می شود بنابراین هماهنگی های لازم برای تردد پلاک خودروهایی که موفق به دریافت برچسب سرویس شوند انجام داده ایم تا بتوانند به سهولت در زمان های خاص در این محدوده تردد کنند و خود این امر اهرمی است برای جلوگیری از خودرویی که به صورت غیرمجاز اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند.
    سردارحسینی از اولیا، مدیران مدارس و مسوولان آموزشی درخواست کرد که با دقت نظر و وسواس دستورالعمل برچسب مدارس را اجرا کنند تا سال جاری تحصیلی در زمینه حمل و نقل دانش آموزان سال بسیار مطلوبی در کلانشهر تهران باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو