فونیکسریمکسبهتام

توقیف ۷۹۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در تبریز

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان‌شرقی از توقیف ۷۹۳ دستگاه موتورسیکلت طی تیرماه سال‌جاری در شهر تبریز خبر داد.

توقیف ۷۹۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر میکائیلی اظهار داشت: برخی از موتورسیکلت‌سواران با تخلفاتی چون عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از محل‌های ممنوع (مانند پیاده‌رو خیابان‌ها و خطوط ویژه)، عبور از چراغ قرمز، چند ترک‌سواری، حمل اشیا حجیم و غیراستاندارد موجب تصادف و بی‌نظمی در ترافیک شهری می‌شوند.

    وی در ادامه افزود: یکی از وظایف ذاتی پلیس راهنمایی و رانندگی، برخورد و پیشگیری از تخلفات اینگونه موتورسواران است که استقرار و کنترل عوامل پلیس در میادین و تقاطع‌ها و حضور گشت‌های خودرویی و موتوری در این زمینه پیشگیری لازم را در برخواهد داشت.

    این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس راهور به صورت مستمر و در طول شبانه‌روز با راکبان موتورسیکلت‌هایی که به قوانین و مقررات بی‌اعتنایی کرده و موجب به خطر انداختن امنیت ترافیکی شهروندان شوند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

    میکائیلی تصریح کرد: می‌توانیم با رعایت اصول رانندگی و احترام به حقوق سایر شهروندان و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از حوادث رانندگی جلوگیری کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط