فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل آزادراه تهران-شمال :

قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال فردا بازگشایی می‌شود؛ آب‌بند نداریم

عصر خودرو : مدیرعامل آزادراه تهران-شمال با بیان این‌که یکی از نقاط مسدود شده قطعه ۴ آزادراه بازگشایی شده و دو نقطه دیگر نیز تا آخر وقت امروز بازگشایی می‌شود، گفت:‌ وجود هرگونه نگهدارنده و آب‌بند در پروژه آزادراه تهران-شمال را تکذیب می‌کنم.

قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال فردا بازگشایی می‌شود؛ آب‌بند نداریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مهران اعتمادی با اشاره برخی اظهارنظرها در خصوص بروز سیل چند روز پیش در تهران و کرج به دلیل  وجود سیل‌بند در آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: در منطقه یک آزادراه تهران-شمال از کن تا شهرستانک هیچ نوع بند نگهدارنده‌ و مانعی وجود نداشته که تخریب شده و باعث وقوع سیل شود.

    وی با تاکید بر این‌که وجود نگهدارنده و مانع در آزادراه تهران-شمال را قویا تکذیب می‌کنم، تصریح کرد: در مسیر آزادراه تهران شمال که به تازگی پیمانکاران ایرانی جدید تجهیز کارگاه کرده‌اند نیز هیچ اتفاقی به دلیل جاری شدن سیل روی نداده است.

    وی با بیان این‌که به دلیل سیل تنها یکی از 28 تونل آزادراه دچار مشکل شد، بیان کرد: فقط در کف یکی از تونل‌های مسیر آزاد راه که پمانکار چینی در حال ساخت آن است، گل و لای جاری شد که این مسئله نیز خللی در کار پیمانکار این تونل ایجاد نکرده است.

    مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال در ادامه با اشاره به این‌که کارگاه پل شماره 6 که پیمانکار آن نیز چینی است دچار آب‌گرفتگی و خسارت شده است، افزود: با توجه به این‌که کل پروگه بیمه است، کارشناسان بیمه برای برآورد خسارت‌ها به محل مراجعه کرده‌اند، البته با توجه به قراردادی که با چینی‌ها امضا شده انها باید پاسخگوی خسارت‌ها باشند.

    اعتمادی با تاکید بر این‌که به هیچکدام از ابنیه، تاسیسات، راه‌های ساخته شده و راه‌های دسترسی هیچ‌گونه خسارتی به دلیل سیل وارد نشده است، گفت: متاسفانه به دنبال جاری شدن سیل، دو نفر از کارگران چینی مفقود شدند که جسد یکی از آنها پیدا شده اما هنوز جسد کارگر دوم پیدا نشده است.

    وی همچنین با اشاره به قطعه 4 آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: این قطعه پس از تعمیرات زیربار ترافیک رفت و در جریان وقوع سیل در سه نقطه گل و لای شسته شده کوه و ارتفاعات وارد این قطعه شد.

    وی ادامه داد: به همین دلیل مشکلاتی به وجود آمد و قطعه 4 مسدود شد، اما قویا اعلام می‌کنم که هیچ خسارتی به این قطعه وارد نشده است.

    وی با بیان این‌که یکی از سه نقطه پس از حدود 6 ساعت کار مداوم بازگشایی شد، یادآور شد: در حال رفع دو نقطه مسدودی دیگر هستیم که تلاش می‌کنیم تا آخر وقت امروز این دو نقطه را نیز پاکسازی کنیم و از فردا کل این قطعه مجددا بازگشایی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط