فونیکسریمکسبهتام

رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران:

نرخ سرویس‌ مدارس پایتخت هرچه زودتر در شورای شهر مشخص شود

عصر خودرو : رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با اشاره به بندهایی از برنامه ششم توسعه گفت: باید بحث معماری ایرانی و اسلامی در دستور کار شورا و شهرداری قرار گیرد.

نرخ سرویس‌ مدارس پایتخت هرچه زودتر در شورای شهر مشخص شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، احمد دنیامالی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود ضمن عرض تسلیت به کشته شدن برخی از هموطنانمان در طوفان اخیر، افزود: در دهه اخیر شورای شهر و شهرداری پس از سیل تجریش اقدامات خوبی درخصوص ساماندهی روددره‌ها انجام دادند.

    وی با بیان اینکه حوضچه‌های ایجاد شده پیرامون رودخانه کن در طوفان اخیر کارکرد خوبی داشته و مانع رسیدن سیل به تهران شدند، گفت: پیشنهاد می‌شود معاونت عمرانی شهرداری با وزارت راه پیرامون ایجاد سیستم مناسب پاسخگویی به بحران هم قدم شوند.

    رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود رییس سازمان مدیریت بحران به صحن شورا دعوت شود تا حداقل نیازهای این سازمان برای پوشش حوادث تهران احصا شود گفت: ما به عنوان پایتخت کشور وظیفه داریم تا نیازهای دستگاه‌های دخیل در تامین امنیت تهران را تامین کنیم.

    دنیامالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بند 48 و 49 برنامه ششم توسعه گفت: در این بندها به هویت‌بخشی و سیما و منظر شهری و روستایی با تکیه بر معماری ایرانی – اسلامی تاکید شده است و به نظر می‌رسد شورای شهر باید این دو فرمان مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهد و با حساسیت بیشتری آن را دنبال کند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور سه نفر از اعضای شورا در کمیسیون شهرداری و معماری گفت: بحث شهرداری و معماری بسیار اهمیت دارد اما تنها سه نفر از اعضا در این کمیسیون حضور دارند و باید سهم اعضا در این کمیسیون افزایش یابد.

    رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران در پایان افزود: وضعیت سرویس‌ مدارس در سال جدید تحصیلی در کمیسیون حمل و نقل مشخص شده و درخواست می‌شود با توجه به آغاز ثبت‌نام مدارس، نرخ سرویس‌های مدارس هرچه زودتر در صحن مشخص شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو