فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت در جاده‌های هراز و فیروزکوه

ترافیک در محورهای فیروزکوه و دماوند

عصر خودرو: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه و سنگین در دماوند و اعمال محدودیت در جاده‌های هراز و فیروزکوه خبر داد.

ترافیک در محورهای فیروزکوه و دماوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهران کرانیان در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای فیروزکوه، هراز و امام رضا (ع) اظهار داشت: در حال حاضر، ترافیک نیمه سنگینی را در طول محور بزرگراهی فیروزکوه شاهد هستیم که این ترافیک در مناطق شهری مانند دماوند سنگین گزارش شده است.

    وی افزود: ترافیک محور هراز در حوزه شرق استان تهران پرتردد اما روان است؛ این تردد در آزادراه تهران- پردیس و جاجرود پرتردد و روان بوده و تردد در محور امام رضا (ع) عادی و روان گزارش شده است.
    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال‌شده نیز گفت: در محور فیروزکوه، تردد کامیون و کفی ممنوع بوده و تا اطلاع ثانوی این محدودیت اعمال می‌شود؛ همچنین تردد تمام خودروهای سنگین اعم از کامیون، کامیونت، حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی و... ممنوع است.
    کرانیان در خصوص اعلام سازمان هواشناسی و احتمال بارندگی و وزش باد در محورها گفت: خوشبختانه تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است؛ اما با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، رانندگان باید هوشیار بوده و آمادگی این تغییر آب و هوایی را داشته باشند.

    وی تصریح کرد: رانندگان اگر به بارندگی برخورد کردند، باید بدانند سطح جاده لغزنده است و لازم است سرعت مطمئنه را در پیچ‌ها و شیب‌های جاده رعایت کنند.
    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: سطح جاده بر اثر بارش باران بسیار لغزنده می‌شود؛ به صورتی که روز گذشته، 15 مورد تصادف خسارتی را در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بودیم و رانندگان باید در این شرایط جوی، احتیاط کامل را در اولویت رانندگی خود قرار دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط