فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

تردد ۴ میلیون خودرو در تعطیلات عید فطر در گیلان

رتبه چهارم پرترددترین استان کشور به گیلان رسید

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از تردد بالغ بر ۴ میلیون و ۱۶۱ هزار دستگاه خودرو در ایام تعطیلات عید فطر در استان خبر داد.

تردد ۴ میلیون خودرو در تعطیلات عید فطر در گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فاس، ناصر آل‌محمدی صبح امروز در نشست حمل و نقل استان گزارشی از وضعیت ورود و خروج خودروی مسافران به گیلان ارائه کرد.

    وی با بیان اینکه از 24 تا 28 تیرماه جاری بالغ بر 4 میلیون و 161 هزار دستگاه خودرو در راه‌های گیلان تردد کردند، افزود: تردد این تعداد خودرو توسط 25 دستگاه ترددشمار نصب شده در 50 محور رفت و برگشت گیلان به ثبت رسیده است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان تعداد ورودی خودروها به استان در مدت مذکور را 307 هزار و 548 دستگاه عنوان کرد و ادامه داد: خروجی‌های گیلان نیز بیش از 3 میلیون و 452 هزار دستگاه خودرو بوده است.

    وی ورود و خروج تعداد خودروهای مذکور را در محورهای شریانی استان ذکر کرد و افزود: بیشترین ترافیک ورودی گیلان 26 تیرماه به میزان 112 هزار و 35 دستگاه خودرو بوده است.

    آل‌محمدی با اشاره به اینکه 28 تیرماه جاری، 103 هزار و 4 دستگاه خودرو در محورهای استان تردد داشتند، اظهار کرد: در مدت مذکور لاهیجان با 193 هزار و 558 دستگاه خودرو بیشترین تردد را داشته است.

    به گفته وی، امامزاده هاشم رشت با 187 هزار و 690 دستگاه و آزادراه قزوین‌ ـ‌ لوشان با 183 هزار و 480 دستگاه بیشترین تردد پس از لاهیجان را به خود اختصاص داده‌اند.

    این مسئول با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر گیلان از نظر نرخ تردد چهارمین استان پرتردد کشور پس از البرز، تهران و مازندران بوده است، یادآور شد: گیلان دارای 6 محور اصلی آزادراه‌ لوشان‌ ـ‌ قزوین، جاده قدیم لوشان‌ ـ‌ قزوین، منجیل‌ ـ طارم، چابکسر‌ ـ‌ رامسر، آستارا‌ ـ‌ اردبیل و خلخال‌ ـ‌ اسالم است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط