فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار البرز تشریح کرد

سرنوشت نامعلوم سرنشینان ۲۵ خودرو

افزایش تعداد قربانیان سیل البرز به ۸ نفر

عصر خودرو : فرماندار کرج و معاون استاندار البرز آخرین آمار قربانیان حادثه سیل استان البرز را تشریح کرد.

سرنوشت نامعلوم سرنشینان ۲۵ خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدتقی ایرانی دقایقی قبل مستقر در ستاد مدیریت بحران استان البرز اظهار داشت: کماکان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان طوفان و سیل شب گذشته در جاده چالوس ادامه دارد.

    وی افزود:‌ متاسفانه باید اعلام کنیم که تعداد قربانیان این حادثه تا این لحظه به 8 نفر رسیده است چرا که دقایقی قبل اجساد 3 قربانی دیگر از رودخانه کرج بیرون کشیده شده است.

    این مسئول درباره سرنوشت سرنشینان خودروهای گرفتار شده در سیل نیز گفت: تا این لحظه احتمال می‌دهیم که 25 خودرو گرفتار سیل شده باشد که اکثر این خودروها توسط نیروهای امداد و نجات از آب بیرون کشیده شده است.

    ایرانی تصریح کرد: داخل هیچ کدام از خودروها سرنشینی وجود نداشته است بنابر این تا این لحظه وضعیت سرنشینان این خودروها نامعلوم است و نمی‌دانیم که چه اتفاقی برای آنها افتاده است.

    وی ادامه داد: برخی از شاهدان می‌گویند در هنگام سیل سرنشینان این خودروها فرار کرده‌اند و برخی دیگر معتقدند که این خودروها متعلق به مردمی است که در کنار رودخانه کرج توقف کرده و داخل آنها سرنشینانی وجود نداشته است.

    معاون استاندار البرز افزود: البته کارشناسان امداد و نجات نیز می‌گویند ممکن است در هنگام سیل سرنشینان برخی از این خودروها از داخل خورو به بیرون پرتاب شده باشند لذا یافتن سرنشینان خودروهای فوق با جدیت ادامه دارد.

    ایرانی همچنین به ارسال چادر، پتو و مواد غذایی به مناطق سیل‌ زده اشاره کرد و گفت: آب برخی از روستاها نیز قطع شده بود که تا این لحظه به غیر از روستای خور وصل شده و در تلاش برای اعزام تانکر آب برای این روستا هستیم.

    وی از مردم خواست تا از حضور در مناطق سیل‌زده خودداری کرده و اجازه دهند ماموران امداد و نجات به وظایف خود عمل کنند.

    فرماندار ویژه شهرستان کرج تصریح کرد:‌ما نگرانی خانواده‌های قربانیان را درک می‌کنیم اما حضور آنها در منطقه به ویژه خانواده‌های ساکنان روستاهای سیل‌زده کمکی به حل مشکلات نکرده و مردم مطمئن باشند دستگاه‌های امدادی و خدماتی مانند هلال‌احمر، بسیج، فوریت‌های پزشکی و مدیریت ستاد بحران استان البرز با جدیت برای کمک‌رسانی در تلاش هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط