فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه:

ترافیک پرحجم در محورهای خروجی کرمانشاه

عصر خودرو:فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از وجود ترافیک پرحجم افزایش آن در محور بیستون- کرمانشاه خبرداد و گفت: با این وجود در تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان وضعیتی آرام گزارش شده است.

ترافیک پرحجم در محورهای خروجی کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمد مرادی در خصوص وضعیت کنونی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اظهار داشت: علیرغم حجم بالای مسافرت در تعطیلات عید سعید فطر، خوشبختانه تصادف و مشکل ترافیکی خاصی در این مدت نداشته ایم.

    وی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان افزود: پیش بینی می کنیم بعداز ظهر امروز یکشنبه با بازگشت مسافران، بیشترین حجم ترافیک را در محورهای خروجی استان داشته باشیم.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: درحال حاضر با افزایش ترافیک در محور بیستون- کرمانشاه مواجه هستیم اما بطورکلی در تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان وضعیتی آرام گزارش شده است.

    مرادی عنوان کرد: تا به امروز هیچگونه محدودیتی برای تردد خودروهای سنگین اعمال نشده است اما براساس ضرورت ممکن است در مقطعی از زمان محدودیت تردد برای این خودروها درنظر گرفته شود.

    وی افزود: از بعدازظهر شنبه همزمان با شروع تعطیلات میزان تردد خودروها در محورهای ورودی استان افزایش یافت و روز گذشته شاهد ترافیک سنگینی بودیم.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه ضمن توصیه رانندگان به پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: رانندگان در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکرده و برای بازگشت به منازل خود، زمان بیشتری را اختصاص دهند، همچنین بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودروها الزامی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط