فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری استان مرکزی خبر داد

ثبت تردد بیش از ۳۴۵هزار وسیله در استان مرکزی

عصر خودرو: مدیر راهداری استان مرکزی از ثبت تردد بیش از ۳۴۵هزار وسیله در استان مرکزی خبر داد.

ثبت تردد بیش از ۳۴۵هزار وسیله در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی زندی‌فر با اشاره به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش گشت‌ها و راهداری سراسر استان اظهار داشت: کل تردد ثبت شده طی24 ساعت گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از38 سامانه تردد شمار نصب شده، سطح محور‌ها، تعداد 345هزار و 70 وسیله نقلیه در محور های استان بوده که این میزان تردد نسبت به روز قبل چیزی در حدود20 درصد کاهش داشته ‌است.
    وی افزود: میانگین سرعت متوسط خودروها در استان96 کیلومتر برساعت است که در این رابطه رتبه اول را در سطح کشور داراست.
    مدیر راهداری استان مرکزی تصریح کرد: تعداد تخلفات ثبت شده در راهداری استان 108هزار و 714وسیله نقلیه بوده است.
    وی بااشاره به ساعات اوج بار ترافیکی استان نیز افزود: ساعات اوج تردد در طول 24 ساعت گذشته بین ساعت 16 تا 21 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 7 صبح صورت گرفته است.
    زندی فر خاطر نشان کرد: براساس آمار به دست آمده اتوبان ساوه _تهران و همچنین مسیر بالعکس و محور اراک_ بروجرد محورهایی هستند که دارای بیشترین تردد در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
    وی افزود: مسافران برای آگاه شدن از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌ها می‌توانند با شماره تماس مرکز مدیریت راه‌های استان مرکزی به شماره 34134074 و 34135189 به صورت 24 ساعته در تماس باشند که البته همچنین می توانند برای دریافت کوتاهترین و بهترین مسیر از طریق تماس با سامانه گویای141 بهره‌مند شوند.
    مدیر راهداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری تمامی محور های مواصلاتی استان باز اوده و تردد بصورت عادی و روان در حرکت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط