فونیکسریمکسبهتام

تردداتوبوس و مینی بوس در جاده کارون۴ در تعطیلات فطر ممنوع است

عصر خودرو: تردد اتوبوس و مینی بوس در محور شهرکرد- ناغان به طرف سد کارون ۴ و ایذه در استان خوزستان در روزهای تعطیلات عید سعید فطرممنوع است.

تردداتوبوس و مینی بوس در جاده کارون۴ در تعطیلات فطر ممنوع است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: همزمان با ایام تعطیلات عید ،به منظور رفاه حال مسافران،تردد از این مسیر ممنوع است و تردد از جاده جایگزین لردگان صورت می گیرد.

    سرهنگ حمزه رفیعی افزود:با توجه به تعطیلات عید فطر، بسیاری از مردم قصد سفر به استانهای همجوار را دارند که به منظور رفاه بیشتر وپیشگیری از ایجاد ترافیک، ترددها در این محورها با محدودیت انجام می شود.

    وی،از آغاز طرح نظارتی پلیس در جاده و مسیرهای ارتباطی های چهارمحال و بختیاری با انجام دور دوم سفرهای تابستانی،همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

    رفیعی افزود: اجرای طرح سراسری نظارتی پلیس راه ، در سطح جاده ها تا پنجم مهرماه امسال ادامه دارد.

    به گفته وی،در این طرح که با هدف تامین امنیت سفر شهروندان و مسافران ورودی به استان و افزایش نظارت بر سفرهای چهارمحال و بختیاری اجرا می شود،یگان های پلیس راه در مسیرهای پرتردد استان مستقر می شوند.

    وی،استقرار نیروهای پلیس راه در مسیرهای ارتباطی شهرکرد به بروجن و خوزستان،شهرکرد به سامان، شهرکرد به بن و شهرکرد به فارسان و کوهرنگ را از برنامه های این واحد انتظامی برای تامین امنیت شهروندان و مسافران در سفرهای برون شهری عنوان کرد.

    رفیعی،با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی رانندگان،تصریح کرد: پلیس با تخلفات حادثه ساز رانندگان از جمله تجاوز به چپ، سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز بدون اغماض برخورد می کند.

    وی افزود:سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی، جابجایی مسافر در کامیونت و وانت و حمل مسافر اضافه از خطوط قرمز پلیس در روزهای تعطیل است.

    گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری از دو محور ارتباطی مهم به استانهای کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان متصل می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو