فونیکسریمکسبهتام

نماینده همدان و فامنین در مجلس:

آزادراه همدان به ساوه مردادماه به بهره‌برداری می‌رسد

عصر خودرو: نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادراه همدان ـ ساوه در مردادماه سال جاری به طور کامل به بهره‎برداری می‌رسد.

آزادراه همدان به ساوه مردادماه به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، امیر خجسته ظهر امروز در آیین افتتاح بوستان فدک در همدان اظهار کرد: اصل 44 قانون اساسی باید به شکل جدی مورد توجه قرار گیرد و در همین راستا تا حد ممکن امور اجرایی باید به بخش خصوصی سپرده شود.

    وی با اشاره به اینکه مدیریت واحد شهری تاکنون به شکل دقیقی اجرا نشده، بیان کرد: شهرداری می‌تواند به عنوان یک نهاد غیردولتی مدیریت تمام اتفاقات شهر را بر عهده گیرد.

    رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه فعالیت‌های دستگاه‌های خدمت‌رسان همچون برق، آب و گاز می‌تواند زیرمجموعه شهرداری انجام شود، عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید وارد بحث جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در همدان شود و این مهم را به شکل جدی دنبال کند.

    وی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان گفت: مشکلات واحد پتروشیمی همدان با پیگیری استاندار حل شد و این واحد در 6 ماه آینده افتتاح می‌شود.

    خجسته خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده آزادراه همدان ـ ساوه در مردادماه سال جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین از ساخت هتل پنج‌ستاره در همدان خبر داد و افزود: بیمارستان تخصصی قلب فرشچیان نیز امسال به بهره‌‎برداری می‌رسد.

    وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در رکود درآمدی به سر می‌برند، عنوان کرد: به دلیل رکود در ساخت و ساز، درآمد شهرداری پایین آمده اما مجموعه شهرداری و شورای شهر برای توسعه شهر نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند.

    خجسته میزان سرانه فضای سبز در همدان را 8.9 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: این رقم از میانگین کشوری پایین‌تر است و باید به 12 درصد برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط