فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل استان مرکزی:

تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان مرکزی کاهش یافته است

عصر خودرو: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی گفت: تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان مرکزی در ۳ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان مرکزی کاهش یافته است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، غلامعباس بهرامی‌نیا ظهر امروز در نشست کمیسیون اجرایی آئین‌نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه باید بتوانیم نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کنیم و در راستای رفع این مهم گام برداریم اظهار داشت: محور اراک- بروجرد با سالانه بیش از یکصد تصادف پر حادثه‌ترین محور مواصلاتی استان محسوب می‌شود.
    وی افزود: استان مرکزی در سال 93 با 410 نفر تلفات جاده‌ای و کاهش 124 نفری، نسبت به سال قبل از آن با کاهش 22 درصدی مواجه بوده است که رانندگان نیز با رعایت نکات ایمنی در رانندگی می‌توانند در کاهش تلفات و تصادفات نقش داشته باشند.
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی تصریح کرد:  تلفات جاده‌ای در سه ماه نخست امسال با 94 نفر، نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش داشته و 33 درصد حوادث رانندگی منجر به فوت در نقاط مختلف این استان مربوط به واژگونی خودروها بود که با ایمن سازی جاده‌ها و شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز این میزان امسال به میزان قابل توجهی کاهش داشته است.
    بهرامی‌نیا با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا بتوانیم فرهنگ ترافیک را در بین تمامی افراد تبیین و نهادینه کنیم گفت: باید آموزش‌های لازم در این راستا از سنین پایین به ویژه مدارس انجام شود تا کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری را داشته باشیم.
    وی افزود: ساخت پل زیرگذر در تقاطع روستای حسن آباد در محور اراک- توره، ایمن سازی پل دوآب و سه‌راهی خنداب، استاندار سازی خروجی شهرستان خنداب در محور اراک- بروجرد و احداث دوربرگردان در مقطع پنجعلی در محوراراک- بروجرد باید محقق شود.
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی تصریح کرد:  ساخت تقاطع‌های غیر همسطح(پل) در خروجی شهرستان خنداب، توره و دوراهی بروجرد، ساخت دور برگردان‌های استاندارد، تعریض محورها و شانه‌های خاکی جاده‌ها مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی بوده که امسال در دستور کار قرار دارد و باید  محقق شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو