فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر اعلام شد

عصر خودرو : براساس گزارش‌های ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در طول شبانه‌روز گذشته عبور و مرور خودورها در محورهای برون‌شهری افزایشی ۸.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بر مبنای اطلاعات ارائه شده از سوی دستگاه‌های تردد‌شمار فعال در محورهای برون شهری در طول شبانه‌روز گذشته بین ساعات 19 الی 20 اوج تردد خودروها و بین ساعات 4 تا 5 صبح کمترین تردد در محورهای برون‌شهری به ثبت رسیده است.

    همچنین سهم وسائل نقلیه سنگین نیز 19 درصد از کل تردد‌ها بوده است.

    طبق گزارش وزارت راه و شهرسازی محور کرج – تهران واقع در استان البرز در طول یک شبانه‌روز گذشته نیز مانند اکثر روزهای گذشته با ثبت بیش از 131 هزار تردد پرتردد‌ترین جاده کشور بوده است و پس از آن محورهای تهران – کرج، قزوین – کرج و کرج – قزوین نیز با ثبت تردد‌هایی بیش از 100 هزار خودرو در طول این شبانه‌روز جاده‌های پرترافیک کشور را تشکیل می‌دهند.

    همچنین محور ایلخچی به تبریز در استان آذربایجان شرقی نیز با ثبت 46 هزار و 900 تردد پرترافیک‌ترین جاده در محورهای دیگر کشور که در مسیر تردد تهران قرار داشتند بوده است.

    با توجه به فرارسیدن تعطیلی‌های چند روزه عید فطر و احتمال افزایش قابل توجه مسافرت‌های جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی محدودیت‌های ترافیکی این روزها را نیز اعلام کرده است.

    براساس آن تردد کلیه‌ی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه لغایت 24 روز یکشنبه 28 تیرماه در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

    همچنین بر مبنای این گزارش تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج به چالوس نیز ممنوع خواهد بود.

    برمبنای این گزارش، تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 روز چهارشنبه تا ساعت یک بامداد روز پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 17 روز چهارشنبه تا یک بامداد روز پنج‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود.

    البته در این گزارش اعلام شده که در صورت اعلام شدن روز جمعه به عنوان روز عید فطر شروع محدودیت‌های ترافیکی با قدری تاخیر همراه خواهد بود.

    در محور هراز همچنان عبور کلیه تریلر‌ها ممنوع است و تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه تا سه بامداد روز دوشنبه 29 تیرماه ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد کلیه وسائل نقلیه از ساعت 13 روز یکشنبه 28 تیرماه تا ساعت سه بامداد روز دوشنبه 29 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد کلیه وسائل نقلیه از ساعت 15 روز یکشنبه 28 الی سه بامداد روز دوشنبه 29 تیرماه از آبعسک به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

    از محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 13 الی 24 روز چهارشنبه 24 تیرماه و همچنین از ساعت شش صبح روز پنج‌شنبه تا شش صبح روز دوشنبه 29 تیرماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    محور قدیم رشت به قزوین نیز همین محدودیت‌ها را برای کامیون‌ها خواهد داشت و از ساعت شش الی 24 روزهای پنج‌شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه تردد این خودروها ممنوع خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو