فونیکسریمکسبهتام

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان:

تصادفات فوتی در زنجان ۲۰ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی نخست سه ماهه سال جاری میزان تصادفات فوتی ۲۰ درصد و تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش‌یافته است.

تصادفات فوتی در زنجان ۲۰ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ اسماعیل اسماعیلی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: تعداد فوت شدگان در جاده های ارتباطی استان زنجان کاهش یافته و آمار فوت شدگان در حوادث جاده ای  72 درصد کاهش یافته است.

    وی گفت: در راستای ارائه خدمات به مسافران در پیک اول سفرهای تابستانی ناجا در دو مرحله ترافیکی و امنیتی طرح‌های خود را اجرا می‌کند.

    سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: مرحله اول ترافیکی قبل از ماه مبارک رمضان از 15 تا 27 خرداد اجرا شد و مرحله دوم هم که از 25 تیرماه سال جاری شروع و تا پایان سفرهای تابستانی ادامه دارد.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، به میزان تصادفات در سطح کشور در تابستان سال گذشته اشاره کرد و گفت: تصادفات هشت درصد کاهش یافته و تعداد افراد فوت شده در حوادث جاده ای به پنج هزار نفر رسیده است.

    سرهنگ اسماعیلی یاد آور شد: در حوزه امنیتی نیز پلیس بر اماکنی که مسافران و گردشگران حضور دارند نظارت می‌کند.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان به استفاده از توان پلیس های افتخاری برای تابستان امسال اشاره کرد و گفت: این افراد برای راهنمایی و تأمین امنیت مسافران با پلیس همکاری خواهند کرد.

    سرهنگ اسماعیلی  افزود: طرح برخورد با رانندگان سرمست از غرور در استان و کشور در حال اجرا خواهد بود که طی آن با رانندگان خودروهای مدل بالا که اقدام به صلب آسایش مردم می‌کنند برخورد می‌شود.

    وی ابراز کرد: پلیس راهور زنجان خطوط قرمزی برای رانندگان تعریف کرده و در صورت مشاهده هر نوع تخلف در زمینه سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت مارپیچ و انحراف به چپ با متخلفان برخورد می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط