فونیکسریمکسبهتام

اخبار انتظامی استان زنجان؛

خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان زنجان ترخیص می‌شوند‌

عصر خودرو: معاون فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت عید سعید فطر در زنجان ترخیص می‌شوند.

خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان زنجان ترخیص می‌شوند‌
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، جعفر کردلو اظهار داشت: به مناسبت عید سعید فطر فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد خودرو ها و موتورسیکلت‌های توقیفی که دارای جرائم کیفری نبوده و فقط بر اساس تخلفات راهنمائی و رانندگی توقیف شده اند را ترخیص کند.
    وی افزود: به همین مناسبت صاحبان خودرو ها و موتورسیکلت‌ها می‌توانند از روز سه شنبه هفته جاری نسبت به ترخیص وسایل نقیله خود اقدام کنند.
    معاون فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: این شرایط فقط شامل وسایل نقلیه‌ای می‌شود که دارای جرائم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده باشند.
    وی از صاحبان اینگونه وسایل نقلیه خواست با به‌همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه به ستاد ترخیص واقع در محل راهنمائی و رانندگی استان و شهرستان های تابعه مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله خود اقدام کنند.
    معرفی 58 معتاد پرخطر به مراکز بازپروری
    مراد جعفری مجانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در بخش‌های افشار، بزینه رود و سجاسرود شهرستان خدابنده به مرحله اجرا درآمد.
    وی به معتادان جمع آوری شده متذکر شد که اگر شما اراده کرده و برای همیشه از دامن اعتیاد به دور باشید و اعتیاد خود را ترک کنید جامعه با آغوشی باز پذیرای شما خواهد شد.
    جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: دولت نیز از طریق کمپ های مجاز و استفاده از کارشناسان و متخصصین این امر آمادگی همکاری برای ترک اعتیاد شما را دارد.
    وی تصریح کرد: در صورت ترک کامل مواد مخدر از طریق بهزیستی می توانید دارای شغل بوده و مثل سایر افراد جامعه زندگی عادی داشته باشید و ترک اعتیاد باعث خواهد شد تا شما دید بهتری نسبت به زندگی داشته باشید و امیدوار باشید و این کار جزء با اراده و ایمان راسخ به خداوند متعال امکان پذیر نخواهد شد.
    جعفری به تشریح نتایج طرح پرداخت و گفت: در راستای اجرای این طرح 58 معتاد و خرده فروش تحویل مراکز بازپروری شدند.
    دستگیری 4 حفار غیرمجاز در زنجان
    فریدون اجاقلو فرمانده انتظامی شهرستان طارم گفت: در پی خبر واصله به ماموران امنیت عمومی این شهرستان مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز برای یافتن اشیای عتیقه، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
    وی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این گروه با یک دستگاه پژو پارس در مسیر روستای "کله سیران" به دنبال کشف آثار تاریخی و عتیقه جات است.
    فرمانده انتظامی شهرستان طارم تصریح کرد: شب گذشته در عملیاتی ماموران به محل اعلامی اعزام و خودروی مذکور را با چهار سرنشین دستگیر کردند.
    اجاقلو با اعلام اینکه ماموران در بازرسی از خودروی متهمان ادوات و دستگاه‌های حفاری کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
    2 حادثه رانندگی با 3 کشته و یک مجروح در زنجان
    علی‌اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان دو حادثه مرگبار رانندگی به وقوع پیوست که در این حوادث سه نفر از هموطنان فوت و یک نفر مجروح شد.
    وی ادامه داد: یکی از حوادث در محور فرعی شهرستان "سلطانیه" اتفاق افتاد که در این حادثه یک دستگاه پژو پارس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شد که راننده و دو نفر از سرنشینان آن مجروح که جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
    رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: متاسفانه با خبر شدیم دو نفر از سرنشینان پژو پارس به دلیل شدت جراحات وارده جانشان را در بیمارستان از دست داده اند.
    وی گفت: در حادثه ای دیگری در کیلومتر هشت محور "خدابنده -همدان" یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه پراید برخورد کرد که در این حادثه راننده پراید به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
    شیرمحمدی با اعلام این که راننده این خودرو نیز در بیمارستان جانش را از دست داد، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان انحراف به چپ پژو 405 اعلام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو