فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۳۷ مجروح و سه کشته برجای گذاشت

عصر خودرو : رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۵۳۷ نفر و فوت سه نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۳۷ مجروح و سه کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی بیان کرد: از تاریخ 13 تیر تا 20 تیرماه تعداد هفت هزار و 877 تماس با اورژانس 115 برقرار شده است.

    وی ادامه داد: تماس‌های برقرار شده با مرکز اورژانس 115 طی یک هفته گذشته منجر به انجام هزار و 195 ماموریت شده که هزار و 10 مورد شهری و 185 مورد جاده‌ای می‌شود.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: تعداد 413 مورد حادثه ترافیکی طی یک هفته گذشته بوقوع پیوسته که 347 مورد شهری و 66 مورد جاده‌ای بوده است.

    وی ادامه داد: حوادث ترافیکی طی این مدت 537 مجروح و سه فوتی برجای گذاشت برجای گذاشت که از بین مصدومان 181 مورد سرپایی درمان شده و 353 مورد نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

    حسنی بیان کرد: ماموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران 309 مورد بوده که 309 مجروح برجای گذاشته که 150 مورد سرپایی درمان شده و 245 مورد نیزبه مراکز درمانی انتقال یافتند.

    وی در خصوص حوادث شاخص یک هفته گذشته افزود: در پاسگاه راهجرد مقابل امامزاده جعفر، واژگونی تریلی یک مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

    رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم ادامه داد: روز گذشته برخورد شدید خودرویی با پسربچه 6 ساله متأسفانه منجر به ضربه سر شدید و نیز آسیب به دیگر نواحی بدن شد که پس از انتقال کودک توسط اورژانس به درمانگاه تفرش و انجام اقدامات اولیه مشخص شد وضعیت کودک اصلا مناسب نیست و نیاز به اتاق عمل به صورت اورژانس و  زمان نیز برای این اقدامات بسیار محدود است که همکاران تفرش از اورژانس قم درخواست بالگرد کردند.

    وی اضافه کرد: با توجه به اینکه انجام پرواز خارج از استان بود نیاز به هماهنگی‌های ویژه داشت که در کمترین زمان ممکن این کار انجام شده و در کمتر از یک ساعت مجروح همراه با مراقبت‌های خاص تحویل بیمارستان شهید بهشتی قم شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو