فونیکسریمکسبهتام

خدمت رسانی ۳۰ دستگاه اتوبوس در راهپیمایی روزجهانی قدس در سنندج

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سنندج از اتخاذ تمهیدات لازم برای رفاه حال راهپیمایان در روز جهانی قدس خبر داد و گفت: در این روز ۳۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

خدمت رسانی ۳۰ دستگاه اتوبوس در راهپیمایی روزجهانی قدس در سنندج
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، سازمان اتوبوسرانی در روز راهپیمایی قدس آماده جابجایی شهروندان است.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سنندج و حومه گفت: این سازمان هرساله و با هدف رفاه حال شهروندان تمهیدات لازم را برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس صورت خواهد داد.

    محمد زاهد مرغوبی از اختصاص 30 دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود : بیست دستگاه اتوبوس این سازمان در بلوار کردستان کوچه موزه مستقر هستند و بعد از پایان مراسم راهپیمایی نسبت به انتقال شهروندان به تمامی نقاط سطح شهر اقدام خواهد کرد.

    وی بیان کرد: ده دستگاه اتوبوس هم در اختیار راهنمایی و رانندگی جهت انسداد بعضی از خیابانهای منتهی به مسیرهای راهپیمایی قرار گرفته است.

    مرغوبی افزود: این سازمان در شبهای قدر تعداد هفت دستگاه اتوبوس را هم برای جابجایی روزه داران اختصاص داده که این تعداد اتوبوس از ساعت 22 الی 4 بامداد و تا پایان شب 29 رمضان اقدام به جابجایی روزه داران خواهند کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط