فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۱۱۳»

آخرین وضعیت تفحص از ستاد سوخت به روایت قاضی‌پور و دواتگری

عصر خودرو : یک عضو هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد تبصره ۱۳ قانون بودجه درباره دلایل مسکوت ماندن ۳ ساله این تحقیق و تفحص سخن گفت.

آخرین وضعیت تفحص از ستاد سوخت به روایت قاضی‌پور و دواتگری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، نادر قاضی پور گفت: طرح مذکور در ابتدای روی کار آمدن مجلس نهم با فشار برخی مدیران ستاد ساماندهی حمل و نقل و سوخت کشور و همکاری برخی نمایندگان به تصویب رسید.

    نماینده مردم ارومیه افزود: پس از تصویب این تفحص مهدی دواتگری نماینده مراغه با بیان این ادعا که به عنوان قاضی در جریان پرونده ستاد سوخت است درخواست کرد که به عنوان رئیس هیات تحقیق و تفحص انتخاب شود که با رأی اعضای کمیسیون اقتصادی این اتفاق افتاد، با گذشت یک سال از مسأله، رئیس وقت کمیسیون اقتصادی 5 بار به رئیس هیأت تفحص نامه نوشت و از وی خواست تا تکلیف این پرونده را مشخص کند و رئیس این هیأت نیز بیماری را بهانه‌ای کرد که این پرونده پیش نرود اما بعد از آن هم خبری نشد.

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی این سال‌ها بارها به رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی متذکر شدم که این تفحص چرا معطل مانده است. رئیس کمیسیون اقتصادی هم به رئیس هیأت تحقیق و تفحص نامه نوشت اما متأسفانه هیچ اقدامی انجام نگرفت. معاونت نظارت از رئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون اقتصادی نیز از رئیس هیأت تحقیق و تفحص توضیح خواستند اما رئیس هیأت هیچ پاسخ مشخصی به این درخواست‌ها نداد.

    وی یادآور شد: ایشان 3 سال قبل گفتند که قاضی پرونده مسائل مطرح شده در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بودند و 15روزه این پرونده را جمع می‌کنند اما چرا پس از 3 سال خبری نشده است؟

    به اعتقاد این عضو هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد تبصره 13، نتیجه به جریان افتادن مجدد تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل کشور افشای مفاسد اقتصادی اتفاق افتاده در این ستاد و مشخص شدن منشاء واردات بخشی از خودروهای لوکس توسط مدیران وقت ستاد است.

    نماینده مردم ارومیه سرنوشت تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور را در گرو تغییر رئیس و برخی اعضای این هیأت تفحص دارد.

    جلسه هیات تفحص از ستاد سوخت هفته آِینده برگزار می‌شود

    همچنین مهدی دواتگری رئیس هیات تحقیق و تفحص از ستاد حمل و نقل سوخت در این باره به خبرنگار ایسنا گفت که هفته آینده جلسه‌ای با حضور رئیس ستاد حمل و نقل سوخت برگزار می‌شود.

    وی در توضیح آخرین جزییات تفحص از ستاد حمل و نقل سوخت گفت: طبق آیین نامه مهلت شش ماهه‌ای برای تحقیق و تفحص از زمان ابلاغ هیات رئیسه وجود دارد که این مهلت به اتمام رسیده و ما از هیات رئیسه تقاضای تمدید شش ماه دوم را کرده‌ایم.

    وی با بیان اینکه در طول این مدت استعلامات اولیه انجام شده است گفت که روند انجام استعلامات مقداری طولانی شده که به دلیل محرمانه بودن، جزییات تفحص را نمی‌توان دراین مقطع اعلام کرد.

    نماینده مردم مراغه در عین حال گفت: هفته آینده هیات تحقیق و تفحص از ستاد حمل و نقل سوخت جلسه‌ای را جهت ادامه کار تفحص برگزار خواهد کرد و همچنین در برنامه‌ی کاری‌اش جلسه‌ای با رئیس ستاد حمل و نقل سوخت خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو