فونیکسریمکسبهتام

اتمام عملیات مرمت روکش آسفالت در ۳ بزرگراه پایتخت

عصر خودرو : مجری طرح های نگهداری و آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اتمام عملیات لکه گیری روکش آسفالت بزرگراه های شهید آوینی، بعثت و کردستان تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.

اتمام عملیات مرمت روکش آسفالت در ۳ بزرگراه پایتخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از ایسنا، مهندس احسان نوش آبادی ضمن اعلام پیشرفت 45 درصدی اقدامات مرمتی در 12 بزرگراه پرتردد پایتخت، گفت: عملیات لکه گیری روکش آسفالت بزرگراه شهید آوینی در محدوده منطقه 20، بزرگراه بعثت در محدوده منطقه 15 و بزرگراه کردستان در محدوده منطقه 6 تا پایان تیرماه امسال به اتمام می رسد.

    وی با بیان آنکه عملیات لکه گیری روکش آسفالت بزرگراه های شهید همت، شهید مدرس، ارتش، امام علی(ع)، امام رضا(ع)، شهید حکیم، شیخ فضل ا... نوری، شهید بابایی و یادگار امام(ره) نیز طبق برنامه در حال اجرا می باشد، یادآور شد: تاکنون بیش از 58 هزار تن آسفالت صرف مرمت روکش بزرگراه های مذکور شده است.

    بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران، وی افزود: اقدامات مرمتی در بزرگراه های شهر تهران که همزمان با فراهم شدن شرایط آب و هوایی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری از سرگرفته شده است، حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال به اتمام خواهد رسید. این عملیات بزرگراه های موجود در 6 منطقه از مناطق 22گانه را دربر گرفته و 9 پیمانکار در اجرای آن مشارکت دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط