فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

تاکسی‌های گردشی در اصفهان باید جایگزین خطی‌ها شوند

عصر خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با تقویت تاکسی‌های گردشی به جای خطی، می‌توان تاکسی داران را به جایگاه اصلی خود برگرداند و از اتلاف وقت مسافر نیز جلوگیری کرد.

تاکسی‌های گردشی در اصفهان باید جایگزین خطی‌ها شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا صلواتی  اظهار داشت: در جهان به تاکسی به عنوان یک خودروی لوکس نگاه می شود و تاکسی ها بیشتر گردشی است و هیچ گاه به این صورت که در ایستگاه ایستاده و منتظر مسافر باشند نیست.

    وی با بیان اینکه نباید به تاکسی به عنوان یک خودروی حمل و نقل عمومی نگاه شود، یادآور شد: در دنیا مشاهده می کنیم که مردم برای حمل و نقل مردم از وسایلی چون تراموا و قطار شهری استفاده می‌کنند و تنها بخشی از مردم از تاکسی استفاده می کنند که توان پرداخت هزینه‌های آن را دارند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر این موضوع که تاکسی نقش یک حمل و نقل عمومی را پیدا کرده ضعف ما است و ما بدنبال این هستیم که تاکسی در جایگاه اصلی خود قرار گیرد.

    وی بیان داشت: تاکسی ها به علت اینکه وارد حوزه حمل و نقل عمومی شده اند مجبور هستند ساعت ها بایستند تا مسافر جذب کنند و از سوی دیگر مسافر نیز وقت پر ارزش خود را در تاکسی می‌گذراند تا 4 مسافر سوار شده و خودرو حرکت کند که در هر دو صورت این حرکت یک اشتباه است.

    صلواتی اعلام کرد: در صورتی که با تقویت تاکسی های گردشی، می توان تاکسی داران را به جایگاه خود برگردانند و نیز از اتلاف وقت مسافر جلوگیری کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط