فونیکسریمکسبهتام

قطعه دوم بزرگراه مشگین شهر - اردبیل با حضور وزیر راه افتتاح شد

عصر خودرو : قطعه دوم بزرگراه مشگین شهر - اردبیل به طول ۱۵ کیلومتر روز جمعه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

قطعه دوم بزرگراه مشگین شهر - اردبیل با حضور وزیر راه افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایرنا،  وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از این طرح عمرانی گفت: بزرگراه اردبیل - مشگین شهر تا شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی ادامه خواهد یافت و در صورت موافقت هیات دولت مسیر مشگین شهر - اهر به صورت عوارضی احداث خواهد شد.

    وی بیان کرد: تلاش می شود تا 2 سال آینده جاده مشگین شهر – اردبیل تکمیل شود و زیر بار ترافیک برود.

    وزیر راه با اشاره به توریستی بودن شهرستان مشگین شهر و لزوم توسعه جاده های منتهی به آن، نسبت به تامین اعتبار محور مشگین شهر - قینرجه و بهسازی جاده قدیم مشگین شهر اردبیل قول مساعد داد.

    علی حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در آیین افتتاح این پروژه گفت: برای احداث این قطعه از بزرگراه270 میلیارد ریال هزینه شده است و نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده ای در شهرستان مشگین شهر خواهد داشت.

    وی افزود: قطعه نخست این مسیر به طول 26 کیلومتر از 6 سال پیش زیر ترافیک رفته است و قطعه سوم نیز به طول 43 کیلومتر توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دست احداث است.

    وزیر راه و شهرسازی همچنین در بازدید از پل معلق مشگین شهر نیز گفت: این پروژه مهم با همکاری وزارت راه وشهرسازی اجرا شده و نقش مهمی در جذب گردشگران خارجی به کشور خواهد داشت.

    وی همچنین با بیان قابلیت های باغی و زراعی شهرستان مشگین شهر از ایجاد پایانه حمل و نقل بار کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

    شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال اردبیل و در دامنه کوه سبلان واقع است.

    آخوندی در جریان سفری دو روزه به استان اردبیل ضمن افتتاح چند پروژه عمرانی، از شهرستان های کوثر، خلخال و مشگین شهر نیز بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات پروژه های راه و مسکن این مناطق قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو