فونیکسریمکسبهتام

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه گلستان خبر داد

یک کشته و یک مجروح حاصل سانحه رانندگی در کردکوی

عصر خودرو : راننده متواری تحت تعقیب پلیس معاون عملیات ترافیکی پلیس راه گلستان از وقوع یک سانحه رانندگی و کشته و مجروح شدن دو نفر در این سانحه خبر داد.

یک کشته و یک مجروح حاصل سانحه رانندگی در کردکوی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی قزلسفلو بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ساعت چهار و 35 دقیقه بامداد امروز یک سانحه رانندگی در محور مواصلاتی گرگان به کردکوی به وقوع پیوست.

    وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی یک خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد که راکب موتورسیکلت در صحنه حادثه فوت کرد و سرنشین آن نیز مجروح شد که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

    وی با اشاره به اینکه راننده خودروی مورد نظر پس از وقوع حادثه همراه با وسیله نقلیه خود از صحنه حادثه متواری شد، گفت: در حال حاضر، راننده خودرو تحت تعقیب پلیس است و با توجه به جمع‌آوری اسناد و شواهد موجود و با کمک مردم، پلیس در حال شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر است.

    معاون عملیات ترافیکی پلیس راه گلستان تصریح کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی، عدم توجه به جلوی راننده خودرو بوده است.

    قزلسفلو با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد: برابر قانون، خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی ممنوع است و با توجه به قرار داشتن در ایام مبارک ماه رمضان، در صورت مشاهده، پلیس با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

    وی اضافه کرد: در صورتی که این تخلف توسط خودروهای استانی انجام شود، متخلف به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

    معاون عملیات ترافیکی پلیس راه گلستان اظهار کرد: مسافرانی هم که استان گلستان را به عنوان معبر سفر انتخاب می‌کنند و ناچار به خوردن و آشامیدن هستند، مکانی خارج از منظر عمومی را انتخاب کنند و حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند و در غیر اینصورت با اعمال قانون پلیس مواجه خواهند شد.

    قزلسفلو همچنین متذکر شد: با توجه به آنکه در ایام پایانی هفته قرار داریم و به طور طبیعی حجم تردد در جاده‌های استان افزایش خواهد یافت، رانندگان افزایش دقت در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند و با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین اقدام به رانندگی کنند.

    وی در پایان ابراز کرد: توجه به علائم رانندگی نصب شده در سطح جاده‌ها بهترین راهنمای رانندگان در هنگام رانندگی است و رعایت هشدارهای پلیسی باعث پیشگیری از سوانح رانندگی و انجام سفری ایمن خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو