فونیکسریمکسبهتام

سارقان داخل خودرو با سابقه ۱۰۰ فقره سرقت در البرز دستگیر شدند

عصر خودرو : رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارق شیشه ای که با ورود به پارکینگ مجتمع های مسکونی اقدام به ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو کرده بود، خبر داد.

سارقان داخل خودرو با سابقه ۱۰۰ فقره سرقت در البرز دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی افزود : در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام این موضوع که فرد سارقی در داخل پارکینگ مجتمعی که وی ساکن آن می باشد در حال سرقت داخل خودرو است بلافاصله مأموران گشت کلانتری 15 رجایی شهر جهت بررسی موضوع به ساختمان مذکور مراجعه و متهم را در حال سرقت دستگیر کردند .

    وی افزود : متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقتهای متعدد داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به منظور پیگیری ویژه و دستگیری مالخران و کشف احتمالی سایر سرقتها به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .

    وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی ماموران در خصوص شیوه و شگرد سرقتها گفت : در ساعات اولیه روز زمانی که ساکنین مجتمع مسکونی محل زندگی خود را ترک کرده و به محل کارشان می رفتند پشت درب های ورودی ریموت دار پارکینگ ها مخفی و هنگام خروج ساکنین از پارکینگ به دور از دید آنها وارد ساختمان شده و با باز کردن درب خودرو و یا شکستن شیشه وسایل داخل خودرو و اموال قیمتی آنها را به سرقت برده و سپس اموال مسروقه را به دو نفر مالخر در منطقه آق تپه می فروخت.

    گل صباحی گفت : با توجه به محدوده فعالیت متهم در مناطقی از باغستان ، کوی کارمندان حصارک و شاهین ویلا مأموران به محلهای مورد اشاره اعزام و پس از شناسایی محدوده های سرقت مجموعا 100 فقره پرونده سرقت داخل خودرو کشف شد و کلیه مالباختگان شناسایی و جهت انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

    رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود : با راهنمایی متهم دستگیر شده که از سارقان سابقه دار و معتاد به هروئین و شیشه می باشد و اقدامات اطلاعاتی ماموران ، افراد مالخر طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل آنها تعداد زیادی باند وضبط مسروقه خودرو کشف شد .

    گفتنی است ، هر سه نفر متهم با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط