فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی خرم آباد خبر داد؛

۲۳۰۰تاکسی در خرم آباد فعالیت دارند

فرآیند نوسازی ناوگان متوقف شد

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خرم آباد گفت: دو هزار و ۳۰۰ تاکسی در خرم آباد فعالیت دارند.

۲۳۰۰تاکسی در خرم آباد فعالیت دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حبیب الله احمدیدر جلسه کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شهری خرم آباد به اهم برنامه های سازمان تاکسیرانی اشاره کرد و اظهار داشت: سامان دهی بار شهرداری را بر اساس دستور العمل ابلاغی دولت در دو مرحله انجام دادیم که خروجی کار در صدور کدهای 16 رقمی حدود هفت هزار وانت بار در سامانه تاکسی بار وزارت کشور ثبت نام کردیم.

    وی با اشاره به اینکه 800 راننده برای بیمه به بیمه تامین اجتماعی معرفی شده اند، عنوان کرد: همچنین برگزاری کلاس های آموزشی با همکاری پلیس راهور و برخورد با سواری های شخصی در دو شیفت کاری صبح و عصر در دستور کار سازمان است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خرم آباد ادامه داد: صدور و تمدید کارت شهری، کارت آژانس، کارت اشتغال و پروانه مختص به رانندگان وانت بار از دو سال گذشته انجام می شود.

    احمدی حذف سهمیه سوخت تاکسی ها را بزرگترین مشکل رانندگان تاکسی دانست و تصریح کرد: تنها وجه تمایز سواری شخصی و تاکسی سهمیه سوخت بود که با حذف آن قیمت تاکسی به حدود 30 درصد پایین تر از شخصی رسیده است.

    وی افزود: ایجاد خط ویژه از تقاطع خیابان فلک الافلاک تا میدان شهدا در کمیته فنی به تصویب رسیده و منتظر نهایی شدن در شورای ترافیک استان است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خرم آباد فرسودگی خودرو را از دغدغه های تاکسیرانی دانست و خاطرنشان کرد: پنج سال است به دلیل عدم تعهد و عدم اجرای مصوبات دولت از طریق بانک صادرات که تنها بانک عامل نوسازی خودرو است و عدم ایفای تعهدات ستاد مدیریت سوخت کشور نسبت به ایران خودرو در مرحله پیش فاکتور کار تمام شده و فرآیند نوسازی انجام نشده است.

    احمدی بر تملک مغازه ها و زمین های برخی نقاط شهر توسط شهرداری برای ایجاد ایستگاه تاکسی تاکید کرد و بیان داشت: صدور کارت شهری یکی از فرآیندهای اجرایی سازمان تاکسیرانی است که داشتن 23 سال کامل، تاهل و داشتن گواهینامه معتبر شرایط صدور آن است.

    وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات درآمدی رانندگان تهیه لباس فرم فعلا مقدور نیست،عنوان کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی ظرف ماه های آینده باید از محل درآمدهای سازمان تابلوی اعلانات راننده و درج مشخصات خاص در آن تهیه و در خودرو نصب شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خرم آباد با اشاره به اینکه هزارو 650 سواری شخصی از ثبت نام در سامانه جا ماندند، ادامه داد: اما سهمیه 300 لیتری برای این خودرو ها فعال بود.

    احمدی با بیان اینکه دو هزار و 300 تاکسی در خرم آباد وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خودروهای بالای 10 سال در رنج فرسودگی قرار می گیرند بین 700 تا 900 مورد از تاکسی های شهر در میانگین فرسودگی قرار دارند.

    وی با بیان اینکه روزانه بین 30 تا 35 درصد تاکسی ها به دلیل تعمیرات و... خارج از سرویس هستند، افزود: از دو هزار و 300 تاکسی موجود روزانه بین هزار و 200 تا هزار و 500 تاکسی در سطح شهر مشغول کار هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط