فونیکسریمکسبهتام

فراهانی خبر داد:

۳۵۰ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم مجروح شدند

عصر خودرو : معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۳۵۰ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته این استان خبر داد.

۳۵۰ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم مجروح شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی فراهانی گفت: از تاریخ 30 خردادماه تا 6 تیرماه تعداد هفت هزار و 90 تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شده است.

    وی گفت: طی یک هفته گذشته 807 مأموریت توسط اورژانس 115 قم انجام گرفته که 711 مورد شهری و 96 مورد جاده‌ای بوده است.

    معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: 292 مورد حادثه ترافیکی نیز طی یک هفته گذشته بوقوع پیوسته که 261 مورد شهری و 31 مورد جاده‌ای بوده است.

    وی همچنین اظهار داشت: حوادث ترافیکی یک هفته گذشته قم 350 مجروح برجای گذاشته است که 124مورد سرپایی درمان شده و 225 مورد نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

    فراهانی گفت: مأموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران 214 مورد بوده که 255 مجروح برجای گذاشته است که 104 مورد سرپایی درمان شده و 151 مورد نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

    وی در خصوص حوادث شاخص هفته گذشته قم نیز افزود: روز گذشته بالگرد اورژانس 115 در پرواز به سمت اتوبان قم - تهران 2 مجروح بسیار بدحال که یک خانم و یک آقا بودند را به مرکز درمانی منتقل کرد.

    وی ادامه داد: همچنین روز گذشته بالگرد اورژانس 115 در محور کهک ابتدای ابرجس شخص موتورسواری را که بر اثر برخورد شدید با خودروی سواری دچار آسیب شدید شده بود به مرکز درمانی منتقل کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط