فونیکسریمکسبهتام

سرقت خودرو پس از آغاز زندگی مشترک

زوج تبهکار توسط پلیس دستگیر شدند

عصر خودرو : فرماندهی انتظامی بم استان کرمان از دستگیری یک زوج که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت خودرو می کردند در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

سرقت خودرو پس از آغاز زندگی مشترک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، سرهنگ محمد رضا فداء در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: هفته گذشته در پی تماس یک شهروند با پلیس و گزارش سرقت خودرو وی بلافاصله نزدیک ترین تیم گشت به محل وقوع سرقت عزیمت و موضوع را بررسی کرد.

    فرماندهی انتظامی بم استان کرمان ادامه داد: پس از دریافت اطلاعاتی از نوع و شماره پلاک خودرو طرح مهار در سطح حوزه شهرستان به اجرا درآمد و ماموران انتظامی پس از شناسائی خودرو مسروقه و ساعاتی تعقیب و گریز این خودرو را متوقف و سارقان را قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند، دستگیر کردند.

    فرماندهی انتظامی بم با اشاره به دستگیری سارق و همسرش که همدست وی بود تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجوئی های اولیه به انجام یک مورد سرقت خودرو پراید از شهر کرمان نیز معترف شدند که این خودرو نیز در مخفیگاه آنها کشف شد.

    این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه در امور امنیتی نیز همواره پیشگیری مقدم بر درمان است به شهروندان توصیه کرد: جهت پیشگیری از وقوع سرقت از رها کردن وسایل نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی به ویژه موتوسیکلت ها در اماکن پرهیز و از پارکینگ های عمومی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط