فونیکسریمکسبهتام

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

۶۰ درصد پروژه‌های آزادراهی در دست ساخت توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرا می شود

عصر خودرو : فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ۶۰ درصد پروژه‌های آزادراهی در دست ساخت توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرا می‌شود گفت: تلاش می‌کنیم قطعه اول آزادراه جنوبی تهران را تا اتوبان تهران- قم در یک سال اجرا کنیم.

۶۰ درصد پروژه‌های آزادراهی در دست ساخت توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مراسم آغاز رسمی احداث آزادراه آبیک – چرم‌شهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، استانداران و نمایندگان مجلس استان‌های تهران، قزوین، البرز، سمنان، مرکزی و قم آغاز شد.

    در این مراسم سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: امروز با وجود محدودیت مالی کشور، قرارگاه مثل دوران دفاع مقدس بر اساس اعتقاد و انگیزه نظیر زمان جنگ و با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن زمان امروز در نقاط مختلف کشور پروژه‌های آزادراهی، ریلی، نفت، گاز، پتروشیمی، سدسازی و از این قبیل را اجرا می‌کنند.

    وی  ادامه داد: درست است که تحریم‌ها در کشور تاثیراتی داشته است اما توقف فعالیتی نداشته ایم.

    فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: در حال حاضر حدود 4 هزار کیلومتر راه‌آهن در دست اجرا داریم.

    سردار عبدالهی بیان کرد: در حوزه آزاد راهی نیز 60 درصد پروژه‌های در دست ساخت آزاد راهی، توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرا می‌شود.

    وی به آزاد راه جنوبی تهران اشاره کرد و گفت: این مسیر آزاد راهی 158 کیلومتری اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که غرب و شمال غرب، استان‌های قزوین‌، البرز و تهران از طریق این آزاد راه به شرق کشور متصل می‌شوند.

    فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء ادامه داد: در پروژه آزادراهی آبیک- چرم‌شهر 60 درصد زیرسازی در قطعه اول مسیر انجام شده است.

    سردار عبدالهی با بیان اینکه این مسیر آزادراهی از نظر پدافند غیر عامل برای استان تهران بسیار تاثیرگذار است گفت: در توافقنامه اولیه این آزادراه در قطعه اول به طول 40 کیلومتر از چرم‌شهر تا اتوبان قم در 25 کیلومتر از مسیر زیرسازی شده است.

    وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک و تا 2 ماه آینده شاهد افتتاح بزرگترین پالایشگاه کشور هستیم و پالایشگاه فاز 15 و 16 که امروز در حال بهره‌برداری است در حین بهره‌برداری تا امروز 10 میلیارد متر مکعب گاز به شبکه تزریق کرده است.

    به گفته وی، ضمن آن که 4.5 میلیون بشکه میعانات گازی تولید کرده است.

    فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء تاکید کرد: لازم است سرعت اجرای پروژه‌ها با رفع کاغذ بازی اداری، افزایش یابد.

    وی ادامه داد: سپاه از بطن مردم است و همه مردم سپاهی هستند و ما هم اعلام می‌کنیم سربازان زمان جنگ هستیم که امروز در میادین عمرانی و اقتصادی فعالیت می‌کنیم.

    فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء 150 هزار نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد کرده است که از این رقم 30 درصد افراد فقط متخصص هستند.

    وی تاکید کرد: آمادگی کامل داریم در هر پروژه‌ای که دیگران نتوانند باری را بلند کنند ما بر عهده بگیریم.

    فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء تاکید کرد: قطعه اول آزادراه آبیک – چرم‌شهر تا اتوبان قم را در یک سال اجرا می‌کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط