فونیکسریمکسبهتام

با نصب دوربین‌های ثبت تخلفات

تخلفات رانندگی در مریوان به مرز صفر رسیده است

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مریوان از نصب دوربین‌های مداربسته ثبت تخلفات و نظارت تصویری در مریوان خبر داد و گفت: با نصب این دوربین‌ها، میزان تخلفات چراغ قرمز به صفر رسیده است.

تخلفات رانندگی در مریوان به مرز صفر رسیده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، کریم حسنوند امروز  اظهار داشت: پس از عملیات نصب دوربین‌های مداربسته ثبت تخلفات و نظارت تصویری در چهار راه موسک و بیمارستان بوعلی، میزان تخلفات صورت گرفته در این دومکان به حد صفر رسیده است.

    حسنوند با بیان این‌نکته که نصب این دوربین‌ها یکی از کارآمدترین ابزارهای حوزه ترافیک است، افزود: ساماندهی ترافیک موجود در سطح شهر با ایجاد مراکز ترافیک و کنترل و به کارگیری و نصب دوربین‌های هوشمند در سطح شهر امکان‌پذیر خواهد بود.

    وی همچنین از تجهیز کامل شهر مریوان به دوربین‌های هوشمند تا دو سال آینده خبر داد و اظهار داشت: به منظور ساماندهی و کنترل ترافیک کل شهر مریوان، تا 2 سال آینده ترافیک شهری آن مانیتورینگ خواهد شد.

    رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مریوان افزود: عملکرد آزمایش نصب این دوربین‌ها در یک‌ماه گذشته شروع شد و این امر با تلاش و همت مسئولین سطح شهرستان به اجرا در آمد و با ایجاد و تجهیز مرکز فوق در محل راهنمایی و رانندگی مریوان، عملکرد آزمایشی این مجموعه بسیار نتیجه‌بخش بود.

    حسنوند ادامه داد: با نصب دو دستگاه دوربین در حاشیه شهر، که کل این مناطق را زیرپوشش قرار می‌دهد میزان تخلفات صورت‌گرفته در چراغ قرمز این دو منطقه به حد صفر رسیده است.

    وی با اشاره به حساسیت‌های موجود در بحث ترافیک، به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: دوربین‌های موجود به صورت شبانه‌روزی وقایع ترافیکی را کنترل و ثبت می‌کنند.

    وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، بیشترین سطح ترافیک موجود هنگام اذان مغرب است لذا از تمامی شهروندان خواهشمندیم نسبت به روان‌نمودن سطح ترافیک با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری‌های لازمه را همچون گذشته داشته باشند.

    حسنوند افزود: به منظور نظم‌بخشی به شهر مریوان، ظرف دو سال آینده تمامی چهار راه‌ها و مناطق مهم و حساس شهر از نظر ترافیکی زیرپوشش کامل دوربین‌های ثبت تخلف قرار خواهد گرفت.

    وی همچنین گفت: بیش از 70 هزار خودرو به نام شهرستان مریوان پلاک‌گذاری شده است که با در نظر گرفتن حجم این تعداد ماشین‌های سواری و وضعیت جاده‌های این شهر، لازم است برای کنترل بیشتر و بهتر ترافیک، نظارت بیشتر و بهتری بر این تعداد خودرو اعمال شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو