فونیکسریمکسبهتام

میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به بیش از ۸ سال رسید

عصر خودرو : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت : نیمی از ۱۴۰۰ اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی اصفهان عمری بیش از ۱۰ سال دارند و اکنون میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان بیش از ۸ سال است که تبعات منفی برای شهر دارد.

میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به بیش از ۸ سال رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا صلواتی با بیان این مطلب گفت: علاوه بر این که فرسوده و دودزا بودن اتوبوس های شهر سهمی در آلودگی هوای اصفهان دارند در کاهش تمایل اصفهانی ها به استفاده از اتوبوس در سفرهای درون شهری نقش تعیین کننده دارند.

    وی تاکید کرد: افزایش تمایل شهروندان به استفاده از خودروهای شخصی در سفرهای شهری و افزایش آلودگی هوا سبب شده است اقدام اساسی و جدی برای افزایش سهم اتوبوسرانی در سفرهای درون شهری اصفهان از سال گذشته در اولویت قرار گیرد.

    عاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: سال گذشته اعتباری 50 میلیارد تومانی برای اتوبوسرانی پیش بینی و 65 میلیارد تومان برای ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان هزینه شد.

    به گفته وی در سال گذشته قرار داد خرید 170 اتوبوس با ایران خودرو و زرین خودرو منعقد شده و 50 اتوبوس به سازمان اتوبوسرانی اصفهان تحویل داده شده است.

    صلواتی با اشاره به این که امسال 100 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس اختصاص یافته است و 10 میلیارد تومان نیز برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان پیش بینی شده است اذعان داشت: از ابتدای سال خرید اتوبوس و بازسازی ناوگان شرو ع شده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: به دنبال خرید 100 دستگاه اتوبوس دو کابین برای بی آر تی و 100 دستگاه اتوبوس تک کابین هستیم و امیدوارم با تلاش های انجام شده تعداد اتوبوس هایی که به اصفهان وارد می شود، بیشتر شود.

    وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان، هر روز یک اتوبوس به اصفهان وارد می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط