فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین:

سارق مسلح اتوبان همدان ساوه دستگیر شد

عصر خودرو : فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری یکی دیگر از اعضای باند سرقت مسلحانه در اتوبان ساوه همدان توسط کارکنان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سارق مسلح اتوبان همدان ساوه دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ معصومی اظهار داشت: سابقه سرقت مربوط به سال گذشته می باشد که کامیونی حامل محموله ای به ارزش تقریبی ده میلیون ریال در حال تردد از تهران به همدان بود و توسط 5 نفر سارق مسلح پس از تیراندازی و بستن دست و پای راننده به اموال آن سرقت می رود.

    وی گفت: تعداد 3 نفر از سارقان قبلا" توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فامنین در استان لرستان دستگیر شدند و دستگیری سارقان دیگر در دستور کار پلیس قرار داشت که در ادامه تحقیقات پلیس و مجددا تمامی دوربین های اتوبان و مسیرهای دیگر، مورد بررسی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی اظهار داشت: کارگاهان آگاهی در حین بررسی فیلم و تصاویر دوربین های اتوبان وهمچنین سایرمسیرها به یک دستگاه خودرو پژو که در نزدیکی کامیون در حال تردد بوده مشکوک وپس از بررسی و انجام تحقیقات و یک سری کاراطلاعاتی دراین خصوص، در نهایت مالک خودرو پژو شناسایی و بدین ترتیب یک نفر دیگر از سارقان مسلح در استان لرستان شناسایی و دستگیر شد.

    سرهنگ معصومی با اشاره به اینکه در بازجویی های صورت گرفته از متهم ، وی به همدستی در سرقت یاد شده اعتراف کرد اذعان داشت: متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط