فونیکسریمکسبهتام

۳۰ مصدوم و چهار فوتی نتایج حوادث چند روز اخیر در خوزستان

عصر خودرو : رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در حوادث مختلف چند روز اخیر این استان، ۳۰ نفر مصدوم شدند و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

۳۰ مصدوم و چهار فوتی نتایج حوادث چند روز اخیر در خوزستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رضا رفیعی اظهار کرد: ساعت 19 و 50 دقیقه‌ 21 خرداد، یک دستگاه خودرو پژو 206 با یک دستگاه خودروی وانت تویوتا در محور آبادان به اهواز (روستای داهبویه) 35 کیلومتری اهواز برخورد کرد. در این تصادف دو نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داد.

    وی افزود: ساعت 19 و 21 دقیقه، روز 23 خرداد، یک دستگاه خودرو پژوه با یک دستگاه کامیونت ایسوزو در کیلومتر 10 محور باغملک به هفتکل برخورد کرد که این تصادف منجر به مصدومیت چهار نفر شد.

    رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: ساعت 23 و 53 دقیقه روز 24 خرداد، یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه تریلر در کیلومتر هفت محور رامهرمز به رامشیر برخورد کرد که در این تصادف نیز دو نفر جان خود را از دست دادند.

    رفیعی بیان کرد: ساعت سه بعداز ظهر روز 24 خرداد، یک پسر 12 ساله از شهرک امیرالمومنین دزفول در آب غرق شده و جان خود را از دست داد.

    وی اضافه کرد:‌ ساعت 12 و 46 دقیقه روز 25 خرداد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودرو پژو در سه راهی فرودگاه شهر اهواز برخورد کردند. در این تصادف چهار نفر مصدوم شدند.

    رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تاکید کرد: ساعت 9 و 10 دقیقه صبح دیروز یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه تریلر در کیلومتر 50 محور رامشیر به اهواز برخورد کرد که پنج نفر در این تصادف مجروح شدند.

    رفیعی ادامه داد:‌ ساعت 16 و 32 دقیقه روز گذشته یک دستگاه خودروی پیکان با یک دستگاه خودروی پیکان وانت در محور دزفول به اندیمشک برخورد کرد. در این تصادف پنج نفر مصدوم شدند. در دیگر تصادف این روز دو دستگاه خودروی پراید ساعت 23 و 10 دقیقه در منطقه کنگولک اندیمشک با یکدیگر برخورد کرده و 6 نفر مصدوم شدند.

    وی در پایان گفت:‌ ساعت هشت صبح امروز نیز یک دستگاه خودروی پژو (تاکسی) با یک دستگاه خودروی پراید در محور رامشیر به اهواز (سه راه هفتکل) برخورد کرد. در این تصادف چهار نفر مصدوم شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط