فونیکسریمکسبهتام

معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت

خرید سرخابی‌ها توسط شرکت‌های خودروسازی در دستور کار نیست

عصر خودرو : معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: موضوع بدست آوردن سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا در دستور کار نیست.

خرید سرخابی‌ها توسط شرکت‌های خودروسازی در دستور کار نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محسن صالح نیا در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های رسانه ورزش و ستارگان موسیقی و سینما به یاد 175 شهید غواص گفت: باید همیشه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بخصوص 175 غواص شهید که مظلومانه به شهادت رسیدند را گرامی بداریم و قطعاً مشابه چنین مراسمی در سایر نقاط کشور برگزار شده و خواهد شد.

    وی ادامه داد: کاری که باشگاه پیکان انجام داد و متولی برگزاری چنین بازی شد ارزشمند است و باید از فوتبالیست‌ها، بازیگران، خواننده‌ها و خبرنگارانی که به پیکان شهر آمدند تا این بازی را برگزار کنند تشکر کنم و این افراد قطعا می‌توانند با انجام چنین کارهایی الگوی مناسبی برای سایرین باشند.

    معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اینکه گفته می‌شود شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا به دنبال بدست آوردن مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند اظهار داشت: چنین مسئله‌ای در دستور کار ما نیست و فعلا با توجه به سیاست‌های دولت محترم این دو باشگاه با شرایط خودشان ادامه راه خواهند داد.

    صالح نیا خاطرنشان کرد: ما در وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت تابع سیاست‌های کلان دولت هستیم و به هر کدام از این شرکت‌ها که بخواهند به وظایفشان در قالب اجتماعی فعالیت کنند کمک خواهد شد اما سیاست دولت، ادامه کار با همین روش فعلی است و امیدوارم که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با توجه به هواداران زیادی که دارند شرایط مناسبی داشته باشند و بتوانند بازیکنان مورد نیازشان را جذب کنند تا در شروع لیگ وضعیت خوبی داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط