فونیکسریمکسبهتام

رئیس جمعیت طرفداران ایمنی‌ راه‌ها:

۴۰ درصد تصادفات جهانی مربوط به ایران است

عصر خودرو: رئیس جمعیت طرفداران ایمنی‌ راه‌ها با اشاره به اینکه ایران تنها یک درصد جمعیت جهان را دارد گفت: ۴۰ درصد تصادفات جهان مختص ایران است.

۴۰ درصد تصادفات جهانی مربوط به ایران است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمد بخارایی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده‌ است اظهار کرد: در سال 1388 با صدور مجوز، این جمعیت فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

    وی افزود: در حال حاضر ایران جزو پنج کشور نا امن در جاده‌هاست به طوری که در سال گذشته هزار و 680 نفر در سوانح جاده‌ای و حمل‌ونقل شهری فوت شدند.

    رئیس جمعیت طرفداران ایمنی‌ راه‌ها با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی بسیاری با این جمعیت همکاری دارند گفت: همه دستگاه‌ها فعالیت‌های خود را در راستای کاهش آمار سوانح جاده‌ای دارند اما باید فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

    بخارایی تصریح کرد: مردم یکی از عوامل کاهش سوانح جاده‌ای هستند، اگر مردم با جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها همکاری داشته باشند به طور قطع در هر شرایطی می‌توانیم شاهد کاهش سوانح جاده‌ای باشیم.

    وی با اشاره به اینکه تصادف یک فاجعه ملی است گفت: ایران یک درصد جمعیت جهان را تشکیل داده است از همین رو وجود یک تصادف هم برای کشور زیاد است اما با این حال شاهد این هستیم که 40 درصد تصادفات و کشته‌های رانندگی مختص ایران است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط