فونیکسریمکسبهتام

تمدید فراخوان طرح جایگزینی ١٧ هزار اتوبوس شهری گازسوز

عصر خودرو : مهلت شرکت در فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی کیفی شرکتهای تولیدکننده، تأمین کننده و سرمایه گذار واجد شرایط در طرح جایگزینی ١٧ هزار اتوبوس درون شهری فرسوده گازوئیلی با اتوبوسهای گازسوز تا ششم تیرماه امسال تمدید شد.

تمدید فراخوان طرح جایگزینی ١٧ هزار اتوبوس شهری گازسوز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» بهنقل از شانا، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران متقاضی شرکت در طرح جایگزینی ١٧ هزار اتوبوس درون شهری فرسوده دیزلی با اتوبوسهای گازسوز از طرحهای بند "ق" تبصره ٢ قانون بودجه سال ٩٣، تا پایان وقت اداری ٦ تیرماه می توانند اسناد ارزیابی صلاحیت خود را به شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نمایندگی از وزارت نفت تحویل دهند.

    این طرح برای جایگزینی ١٧ هزار اتوبوس فرسوده گازوئیلی درون شهری با اتوبوسهای گازسوز است که به ازای ورود هر دستگاه اتوبوس جدید گازسوز به ناوگان باید یک دستگاه اتوبوس شهری فرسوده گازوئیلی اسقاط شود.

    ارزش سوخت صرفه جویی شده حاصل از این نوسازی پس از صحه‌گذاری و تائید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور در بازه‌های زمانی ٦ ماهه به سرمایه‌گذاران پرداخت می شود.

    سقف کل بازپرداخت این طرح، یک میلیارد و ٧٩٥ میلیون دلار به ازای ١٧ هزار دستگاه اتوبوس به مدت پنج سال که به ازای هر کیلومتر پیمایش اتوبوس جدید، ٢٢ سنت دلار یا معادل ریالی آن به نرخ رسمی اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

    متقاضیان شرکت در این طرح باید حداقل شرایط مطابقت مشخصات اتوبوس با مشخصات فنی مورد تائید، مطابقت موتور پایه گازسوز، مخازن سی ان جی و سیستم سوخت رسانی مطابق استاندارد روز، سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان حفاظت محیط زیست، سطح استاندارد آلایندگی موتور اتوبوس حداقل یورو ٤ و ارائه خدمات پس از فروش و آموزش به مدت ٥ سال را داشته باشند.

    اشخاص حقوقی که حداقل شرایط ذکر شده و توانایی و آمادگی شرکت در فراخوان را دارند، می‌توانند فرمهای استعلام ارزیابی کیفی را از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نشانی www.ifco.ir یا پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به نشانی http://iets.mporg.ir دریافت کرده و فرمها را پس از تکمیل به همراه مدارک مستند و تقاضای کتبی، تا پایان زمان اعلام شده با ارسال به آدرس الکترونیکی transportation@ifco.ir به دبیرخانه شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی، خیابان دانشور شرقی، پلاک ٢٣، تحویل و رسید دریافت و در صورت لزوم می‌توانند با شماره تلفن ٨٨٦۰٤٧٧٨ تماس حاصل کنند.

     اعلام نتایج ارزیابی کیفی از طریق پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصه ها http://iets.mporg.ir و حداکثر سه ماه پس از آخرین مهلت دریافت پیشنهادها خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو