فونیکسریمکسبهتام

برخورد کامیون با عابر پیاده در قم یک مجروح برجا گذاشت

عصر خودرو : معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: برخورد کامیون با عابر(آقا حدود ۴۰ ساله) و ایجاد آسیبهای جدی در وی، باعث شد بالگرد اورژانس ۱۱۵ برای انتقال این فرد به بیمارستان به پرواز درآید.

برخورد کامیون با عابر پیاده در قم یک مجروح برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، مهدی فراهانی گفت: این حادثه در روستای وشنوه (بخش کهک) رخ داد و بر اثر آن آسیبهای بسیار جدی از ناحیه سر و شکم به این فرد وارد شد.

    به گفته وی، بالگرد اورژانس 115 در یکصد و پنجمین پرواز خود، این فرد را به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کرد.

    وی گفت: بالگرد اورژانس 115 قم تاکنون با انجام 105 پرواز، 234 مجروح که شامل 217 نفر مربوط به حوادث تراقیکی و مابقی مربوط به سایر فوریت ها از جمله سقوط از ارتفاع، برق گرفتگی، سکته قلبی و مغزی، غرق شدگی و سوختگی حوادث شغلی می باشد را به مراکز درمانی منتقل کرده است.

    فراهانی در ادامه با اشاره به آماده باش کامل نیروهای اورژانس تا فردا(جمعه)، بیان کرد: با توجه به حجم ورود زائران و مسافران به استان قم، کارشناسان اورژانس 115 از 12 خردادماه جاری با بکارگیری صد درصد ظرفیت در تمام محورهای مواصلاتی استان، اطراف مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و پارکسوارها در آماده باش کامل هستند.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز حادثه شاخص ترافیکی نداشته ایم، افزود: علاوه بر 37 پایگاه شهری، جاده ای و هوایی اورژانس، آمبولانس های استان های اطراف قم در انتهایی ترین حوزه استحفاظی شان مستقر شده اند تا در صورت لزوم از ظرفیت آنها استفاده شود.

    وی ادامه داد: بر اساس برآورد میدانی و ترافیک جاده ها، اگر فردا وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی وضعیت عادی داشته باشد، استقرار پایگاه ها و آمبولانس های اورژانس 115 نیز به حالت عادی بازخواهد گشت و در غیراینصورت نیروهای اورژانس تا هشت صبح روز شنبه 16 خردادماه استقرار قرار خواهند داشت.

    حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی قم، 18 مجروح برجا گذاشت که توسط آمبولانس های مرکز اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

    مرکز اورژانس 115 قم از 12 خردادماه جاری به دلیل ایام نیمه شعبان و سالروز رحلت امام خمینی(ره) و ورود خیل عظیم زائران به این استان، تعداد 360 پرسنل، 62 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد را جهت ارائه خدمات اورژانسی در جاده ها، سطح شهر، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) مستقر کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو