فونیکسریمکسبهتام

اسامی جان باختگان حادثه گردشگران عراقی در جاده چالوس اعلام شد

عصر خودرو : پزشکی قانونی مازندران اسامی ۲۶ تن از کشته شدگان حادثه سقوط اتوبوس گردشگران عراقی به دره ای در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس را اعلام کرد.

اسامی جان باختگان حادثه گردشگران عراقی در جاده چالوس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، روز سه شنبه ساعت 16 و 45 دقیقه یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران عراقی که از نجف اشرف برای زیارت مشهد مقدس حرکت کرده بود و قصد داشت از طریق تهران به شمال ایران و سپس به قم و در نهایت به نجف اشرف بازگردد به دره ای در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس سقوط کرد.

    علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: 16 تن از کشته شدگان عراقی در این حادثه زن و 10 تن دیگر مرد هستند.

    وی اسامی کشته شدگان این حادثه را به این شرح اعلام کرد: سماء سعد محمود، محمد سبتی محمد، عماد عبدالمجید علی خیاط، زمن خظیر سماج، نداعبید ربیع، کفاء رشید تجیل، نورمحمد نوری، نورعبدالسلام حمید، نعبمه حسن عبد، کریم عباس حمود، بتول روی عبدالحسین، غفران محیسن عبود، منتهی خظیر سماج، تقی سلیم فرج، محمد اسماعیل حکمت، وسام موفق علی و رافع عبدالحمبد ناجی، مجید عسگری (راننده اتوبوس)، سوسن حبیب یاس، لیلی هادی حسین، لقاء موسی شاکر، فاطمه حنتوش سلمان، عبدالرسول زهیر عبدالرسول، امیره عبدالحسین مهدی، میر فتح فائق حاتم، نقب سلیم نوح.

    مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: مجروحان در بیمارستان های چالوس و نوشهر تحت درمان قرار دارند.

    بر اساس آخرین گزارش ها، مقام های کنسولگری عراق با حضور در منطقه اجساد گردشگران عراقی را تحویل گرفته و مقدمات کار انتقال این اجساد به کشورشان در دست انجام است.

    بر اثر این حادثه 26 تن کشته و 15 نفر از جمله چند کودک زخمی شدند.

    پلیس راه استان مازندران نیز اعلام کرد: حوالی ساعت 16 و 45 دقیقه روز سه شنبه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به شماره انتظامی 214 ع 11/ ایران 22 متعلق به شرکت تعاونی ترکیبی تهران شمال (ترمینال غرب ) با 40 مسافر که از اتباع عراق بودند، هنگام حرکت از تهران به مقصد رامسر در محور کرج – چالوس در محدوده پیچ کمرزرد روبه روی سد سیاه بیشه به دره عمیقی سقوط کرد.

    بر اساس این گزارش، اتوبوس در سه پیچ قبل از محل حادثه دچار نقص فنی از ناحیه سیستم ترمز شده بود به طوری که راننده در محل مذکور خودرو را متوقف کرده ولی پس از مدتی، اتوبوس خاموش به حرکت در آمده و در محل حادثه با یک دستگاه وانتمزدا برخورد و به دره سقوط کرده است.

    از طول مسیر حدود 180 کیلومتری جاده چالوس - کرج ، حدود 80 کیلومتر آن جزو حوزه استحفاظی چالوس است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو