فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

وقوع حادثه مرگبار با انحراف به چپ تریلر در محور بازرگان به تبریز

عصر خودرو : رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از وقوع حادثه مرگبار با انحراف به چپ تریلر در محور بازرگان به تبریز خبر داد.

وقوع حادثه مرگبار با انحراف به چپ تریلر در محور بازرگان به تبریز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس فرمانی امروز از وقوع حادثه مرگبار با انحراف به چپ تریلر در محور بازرگان به تبریز خبر داد و اظهار داشت: انحراف به چپ کامیون تریلر در محور تبریز به بازرگان یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

    وی از فوت یک نفر و همچنین مجروح شدن یک نفر دیگر در حادثه تصادف بین یک دستگاه کامیون تریلر با یک دستگاه نیسان در محور تبریز به بازرگان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا حضور امدادگران در سر صحنه تصادف قابل تقدیر است.

    رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد پلیس در این زمینه، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور بازرگان به تبریز ماموران به همراه گروه‌ای امدادی سریعا در محل حاضر و اقدامات لازم برای کاهش اثرات مخرب این تصادف انجام گرفت.

    فرمانی با اشاره به علت وقوع این حادثه، ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه، مشخص شد عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و انحراف به چپ راننده کامیون تریلر مهمترین دلیل بروز این حادثه دلخراش بوده است.

    وی ضمن ابراز تأسف از وقوع چنین تصادفاتی،خاطر نشان کرد: سرعت زیاد، انحراف به چپ و عدم داشتن صبر و حوصله از مهمترین دلایل وقوع تصادفات است لذا از تمام رانندگان درخواست می‌شود تا نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تلاش کنند تا شاهد به حداقل رسیدن حوادث دلخراش باشیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از شلوغ بودن جاده‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و تعطیلات سه روزه، اغلب جاده‌های استان شلوغ بوده و تقاضا برای سفر بیشتر است که در این راستا باید مردم بیش از پیش نسبت به رعایت قوانین تلاش کنند.

    فرمانی از آغاز سفرهای تابستانی در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مناسب بودن هوای استان و در پیش بودن ماه مبارک رمضان تقاضا برای سفر در استان آغاز شده که انتظار می‌رود مردم با رعایت قوانین پلیس را در تسهیل ترافیک و کاهش تصادفا کمک کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو