فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در مازندران

عصر خودرو: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در محور های مواصلاتی استان خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم ، سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نیمه شعبان و سالروز رحلت جانگداز امام راحل(ره) و شهدای 15 خرداد، برای تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

    وی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12  سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 24 روز جمعه 15خرداد در محور های کندوان، هراز ، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

    محمد نژاد گفت: در محور کندوان، تردد انواع تریلی و کامیون‌ها از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 سه شنبه تاساعت هفت صبح چهارشنبه 13 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 سه شنبه تا ساعت هفت صبح چهارشنبه از کرج تا دزدبن به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

    وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه 15 خرداد ماه تا ساعت چهار بامداد روز شنبه 16 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعه 15 خرداد تا ساعت 4 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    محمد نژاد با اشاره به انسداد محور هراز به دلیل ریزش کوه و سنگ از روز چهارشنبه 6 خرداد، افزود  هرچند تلاش ماموران راهداری برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد، افزود: در صورت بازگشایی این محور تا 12 خرداد ماه محدودیت‌های ترافیکی در این محور نیز اعمال خواهد شد.

    وی گفت: تردد تریلرها از این محور کماکان ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه 15 خرداد تا ساعت 3 بامداد شنبه 16 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

    محمدنژاد افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه 15 خرداد تا ساعت 3 بامداد شنبه 16 خرداد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است.

    وی به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد تریلی‌ها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 خرداد از تهران به طرف قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو