فونیکسریمکسبهتام

رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ:

شروع طرح ترافیکی پلیس راهور از ۱۳ خرداد

فعالیت مراکز ترخیص خودرو تا ساعت ۱۸

عصر خودرو : رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به جانمایی ۲۰ هزار اتوبوس در ۱۰ پارکینگ اشاره کرد و گفت: به نمایندگان هر استان پوستر و نقشه تردد و پارکینگ اتوبوس‌های زائران ارائه شده و یکی از ماموریت‌های مهم راهور تهران برزگ جانمایی اتوبوس‌ها در پارکینگ‌های تعیین‌شده است.

شروع طرح ترافیکی پلیس راهور از ۱۳ خرداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار سیدتیمور حسینی رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشست خبری پیرامون تمهیدات و تشکیلات ترافیک ویژه برگزاری مراسم بزرگداشت 26 سالگرد ارتحال حضرت امام با گرامیداشت یاد و خاطره بنیاندگار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: طرح انتظامی و ترافیکی تهران بزرگ از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 13 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا پایان مراسم که بعد از ظهر روز پنجشنبه 14 خرداد است ادامه خواهد داشت.

    رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به استقرار پلیس راهور از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه اشاره و بیان داشت: محدودیت‌های توقف و تردد از ساعت 17 زور پنجشنبه به مرحله اجرا خواهد گذاشته شد.

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ پیش‌بینی کرد: که بالغ بر 18 هزار اتوبوس از استان‌ها و 2 هزار اتوبوس از تهران به سمت مرقد حضرت امام عظیمت کنند و مرقد امام میزبان بیش از یک میلیون زائر باشد.

    سردار حسینی به برپایی بیش از 30 جلسه در حدود سه ماه برای برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت ارتحال امام پرداخت و گفت: این طرح مخصوص به کار جمعی و در قالب جلسات متوالی در حدود سه ماه زمان است.

    رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به جانمایی بیش از 20 هزار اتوبوس در 10 پارکینگ اشاره و تصریح کرد: محل پارکینگ اتوبوس‌های هر استان به صورت پوستر در اختیار نمایندگان هر استان قرار گرفته و بایستی کاروان‌ها در مسیر مشخص شده تردد و جانمایی کنند؛ بنابر این یکی از ماموریت‌های راهور جانمایی اتوبوس‌ها در پارکینگ مربوط به خود قبل از اجرای مراسم است.

    این  مقام ارشد راهور فاتب در مورد توقف غیرمجاز خودروها و انتقال آنها به پارکینگ شاهد گفت: خودروهایی که در محل‌های غیرمجاز متوقف شوند توسط پلیس راه جابه‌جا می‌شوند و شهروندان می‌تواند برای اطلاع از کم و کیف خودروی خود با شماره 66926666 و 66935577 و شماره 110 تماس حاصل کنند.

    رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد تردد موتورسیکلت‌ها گفت: پارکینگ شماره چهار مخصوص موتورسواران است اما به زائران تهرانی توصیه می‌شود که از سرویس‌های عمومی و مترو استفاده کنند. که سرویس‌های مضاعف و رایگانی ارائه خواهد داد.

    سردار حسینی در مورد ترخیص خودروها خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در امر خدمت‌رسانی مراکز ترخیص در این  ایام با شروع تعطیلات پیش رو تا ساعت 18 فعالیت خواهند داشت.

    وی در پاسخ به پرسش فارس در مورد بخشودگی خودروهای توقیف شده اظهار داشت: بخشودگی وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو